Dieta wegetarianska a DO

1. Data: 2006-08-25 11:39:52

Temat: Dieta wegetarianska a DO
Od: "Arek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niedawno poznalem rodzne , ktora od kilku pokolen stosuje diete
wegetarianska. Matka, corkai i wnuczki). Zainteresowalem sie blizej co oni
jedza gdyz nigdy przedtem nie mialem do czynienia z zywymi wegetarianami.
Otoz ku mojemu zdziwieniu oni jedza dokladnie to co ja jadlem 2,5 roku bedac
na DO.
Duzo jajek, tlustych serow, smietany, oliwa. To wszystko komponowane roznymi
warzywami (znikoma ilosc weglowodanów). Wystrzegaja sie duzych ilosci
chleba, makaronow , kasz i ziemniakow. Jedyna roznica to brak ograniczen
bialka ale inne diety niskoweglowodanowe tez nie ograniczaja bialka.
W swietle tego co wyzej przestalem rozumiec zaciete spory pomiedzy
wegetarianami a DO
ktore obserwuje na tej grupie od wielu lat.
Moze mi wyjasnicie o co tu chodzi.

--
Arek

2. Data: 2006-08-25 11:53:53

Temat: Re: Dieta wegetarianska a DO
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Arek <a...@w...pl> napisał(a):

> W swietle tego co wyzej przestalem rozumiec zaciete spory pomiedzy
> wegetarianami a DO
> ktore obserwuje na tej grupie od wielu lat.

Myślę, że dokładna lektura książek pana Kwaśniewskiego rozwieje Twoje
wątpliwości. Wegetarianie to ociężałe, podatne na wpływy matoły z
umysłami niewolników, zaś ich dzieci są głupie, anemiczne i --
zależnie od interpretacji -- ospałe albo nadpobudliwe.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

3. Data: 2006-08-25 11:54:50

Od: "Arek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał

Wegetarianie to ociężałe, podatne na wpływy matoły z
> umysłami niewolników, zaś ich dzieci są głupie, anemiczne i --
> zależnie od interpretacji -- ospałe albo nadpobudliwe.

Moze on nie odroznia wegetarian od wegan.
Mysle ze to zasadniczo rozne diety.
Ale wracajac do tematu to na tej grupie boje toczyl nie kwasniewski tylo
swiatli wegerarianie i swiatli DO i to mi nie gra.

--
Arek

4. Data: 2006-08-25 12:01:37

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
DO
> ktore obserwuje na tej grupie od wielu lat.

Istotą konfliktu jest chyba fakt, że wege uważają człowieka ze swej natury za
ROŚLINOŻERCĘ (a wegetarianizm za jego naturalną dietę), a opty - za WSZYSTKOŻERCĘ z
przewagą w diecie tłuszczów nad węglowodanami, jako źródłem paliwa (tak wynika z ich
doświadczeń w odzyskiwaniu zdrowia na diecie wysokotłuszczowej), no i z historii
naszego
wyjątkowego gatunku w świecie zwierząt. Ta wyjątkowość wg mnie MUSIAŁA kiedyś wynikać
z wyjątkowej diety, jaką w zamierzchłej przeszłości zastosował i dzięki której
wyewoluował
na Homo Sapiens.

Krystyna

5. Data: 2006-08-25 12:33:08

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wegetarianami a DO
> ktore obserwuje na tej grupie od wielu lat.

Jedną z postaci wegetarianizmu może być DO (jak to ma miejsce powyżej).
Podstawą jest trzymanie się proporcji BTW oraz korzystanie z tłuszczy
zwierzęcych (masło, sery, tłuszcz z jaj).
jangr

6. Data: 2006-08-25 12:39:18

Od: "Arek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał

> Jedną z postaci wegetarianizmu może być DO (jak to ma miejsce powyżej).
> Podstawą jest trzymanie się proporcji BTW oraz korzystanie z tłuszczy
> zwierzęcych (masło, sery, tłuszcz z jaj).

Poniewaz wole sery od miesa i maslo od smalcu to okazuje sie ze nie wiedzac
o tym bylem przez 2,5 roku wegetarianinem o na grupie otrzymywalem opieprz
taki jak bym byl "Optymalny".
Prosze teraz o rehabilitacje.

--
Arek

7. Data: 2006-08-25 12:44:23

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
q...@f...net...
> [...]
> umysłami niewolników, zaś ich dzieci są głupie, anemiczne i --
> zależnie od interpretacji -- ospałe albo nadpobudliwe.

no to zeby nie bylo "za slicznie" to ja proponuje "rzucic jednym okiem na
psw" i poczytac o poczuciu wyzszosci wege nad wszystkimi innymi(jezeli
chodzi o "kuchnie"), o poczuciu misji jaka maja do spelnienia wege na tej
ziemi i kilka innych "kwiatkow" tego typu. :) co pozwala popatrzec innym
okiem na to co Kwasniewski pisal o wege ;)

Jurek

8. Data: 2006-08-25 12:48:48

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Poniewaz wole sery od miesa i maslo od smalcu to okazuje sie ze nie
> wiedzac o tym bylem przez 2,5 roku wegetarianinem o na grupie otrzymywalem

Już parę razy tu pisano, że na DO można być wegetarianinem. Sam też o tym
pisałem.
Ale przecież nie każdy wegetarianin jest na DO. Stąd te przepychanki. Z
tymi, którzy
preferują wegetariańskie obyczaje typu mąka (pieczywo), oleje do
wszystkiego, warzywa
tonami a omijają szerokim łukiem jaja i masło.
jangr
jangr

9. Data: 2006-08-25 13:11:30

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

jangr pisze:

> Ale przecież nie każdy wegetarianin jest na DO. Stąd te przepychanki. Z
> tymi, którzy
> preferują wegetariańskie obyczaje typu mąka (pieczywo), oleje do
> wszystkiego, warzywa tonami

Tak, tonami, setkami ton. Odpowiedz na zadane przez Arka pytanie jest
prosta jak budowa cepa i tutaj widac ja bardzo wyraznie.

10. Data: 2006-08-25 13:12:16

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Poniewaz wole sery od miesa i maslo od smalcu to okazuje sie ze nie
> wiedzac o tym bylem przez 2,5 roku wegetarianinem o na grupie otrzymywalem

Nasza rehabilitacja nic Tobie nie pomoże, bo najważniejszymi są nauczyciele
w osobie Jeffa i Coolera.
Szczególnie nie wolno narażać się Jeffowi, bo można trafić za kratki lub do
obozu resocjalizacyjnego.
Pozdrawiam Jurek M.

Burak - najbardziej pogardzanym warzywem;)
Ali, fan diety rabinow i jego kulturalne dyskusje o dietach:)
Domain For Sale: Auction Airsoft .co .uk
Do Sz. P. Sławomira Matewckiego
Re: Opinia IŻ o DO