Re: "Diety oczyszczające - czysty mit?"

Data: 2006-12-07 11:55:11
Temat: Re: "Diety oczyszczające - czysty mit?"
Od: "Jurek" <g...@g...pl>

"Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> a écrit dans le
message de news: el8hir$i3j$...@i...gazeta.pl...
> Nie. Dlatego, ze nie zostalo to w zaden sensowny, uznany w swiecie nauki
> sposob udowodnione.

tak jak zostala "udowodniona" szkodliwosc jajek, przez (jak mowisz) swiat
nauki!

>Twierdzenia o wyleczeniach na diecie Kwasniewskiego opieraja sie na
>relacjach pojedynczych osob, a nie na statystyce.

dobrze ze nie sa popularyzowane ststysyki wskazujace smiertelnosc z powodu
"bledow" , wsrod leczonych w szpitalach. Tak jak juz nie jest zadna
tajemnica (przynajmniej we Francji), ze z punktu widzenia
epidemiologicznego, najniebezpîeczniejszym miejscem dla ludzi jest
...szpital. Statystyka to jest taka nauka ze kazdy moze na podstawie danych
statystycznych udowodnic to co chce . Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze
powodzenie DO nie wynika z tego ze ludzie "cos" przeczytali i doznali
"oswiecenia", ale z dlatego ze ludzie maja oczy i widza , a i myslec
potrafia. Zapytaj sie kolegow z wydzialow zwiazanych z ekonomia, co jest
najlepsza reklama dla malych firm- warte przymyslenia

>Rownie dobrze mozna twierdzic, ze leczy woda ze swietego zrodelka czy
>Kaszpirowski poprzez dotykanie telewizora. Z pewnosci istnieja takie osoby,
>ktorym to pomoglo, tylko jak to sie ma do ogolu, ktory to stosowal?

masz namiary na ludzi ktorym to pomoglo!?
bo tych ktorym DO pomoglo jest bardzo wielu znanych z imienia i nazwiska, a
nawet ze zdjec.

>Czy z relacji pojedynczych osob, opowiadajacych o szybkim wzbogaceniu sie
>poprzez gre w Lotto mozna wysnuc wniosek, ze granie w Lotto automatycznie
>przynosi wygrana? Z pewnoscia nie i to jest podstawa moich watpliwosci.

a jaka (statystycznie) masz pewnosc ze lekarz do ktorego idziesz trafnie
zdiagnozuje twoje problemy zdrowotne?

Jurek