"Diety oczyszczające - czysty mit?"

81. Data: 2006-12-09 23:11:11

Temat: Re: "Diety oczyszczajšce - czysty mit?"
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek" <g...@g...pl> wrote in message
news:elfbed$78l$1@inews.gazeta.pl...

> czyli tak samo jak w przypadku migreny brak konkretow, piszesz cos ale
> "jak przycisnac" to sie okazuje ze to nie Ty tylko ktos inny, i to inni
> maja problem , ale na pewno nie Ty. Jak tak ci wygodnie , to zyj sobie w
> przekonaniu ze jestes jedyna wiedzaca, nie ma zakazu.

migrena to nie choroba. nawet w wikipiedzie tak pisza :>>>>

iwon(K)a

82. Data: 2006-12-10 11:27:07

Temat: Re: "Diety oczyszczające - czysty mit?"
Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
elffk9$a0t$...@n...onet.pl...
> mam o Tobie podobne zdanie, dowodem tez na to, sa tezy
> o papierosach.

a wiec opierasz sie na tezach masowej medialnej propagandy, i takie male
pytanie czy rak pluc nie wystepuje u niepalcych papierosow?

> aha, i znow ten wniosek Tobie podobny.....

czy Ty jestes wege+costam?

> widze przeciez, ze nie rozumiesz. wiec to nie moj problem.

a czy Ty w ogole cos rozumiesz? bo poza atakami na DO, to Ty nie wiele
potrafisz napisac

> nie wiem co to psy cos tam, wiem co to badania kliniczne.
> moze tym sie wlasnie roznimy.

a wiec poza tym ze wiesz co to sa badania kliniczne , to ty juz nic
niewiesz!?

Jurek

83. Data: 2006-12-10 11:46:26

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek" <g...@g...pl> a écrit dans le message de news:
elgqud$qbo$...@i...gazeta.pl...
> a wiec poza tym ze wiesz co to sa badania kliniczne , to ty juz nic
> niewiesz!?

poprawka! z tego co odpowiedzialas n amoje psy+costam, to nawet o badaniach
klinicznych tez nie wiele wiesz :)

Jurek

84. Data: 2006-12-10 11:51:18

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
elffoo$aab$...@n...onet.pl...

> wybacz ale akurat na ten temat wole te podreczniki i neurologow.

nie wystarczy czytac podreczniki, trzeba jkeszcze zrozumiec to co sie czyta.
I ci "neurolodzy" na twoja "migrene" zapisali Ci "pastyleczki" , jakiego
koloru? :)

> aha, moze. widac ze specjalista jurkiem nie mieli do czynienia.
> baju baju a bedziesz w raju :)

bardzo przytlaczajacy argument, ile Ty masz lat? Bo cos mi sie wydaje ze
intelektualnie to Ty jestes na poziomie Arusia, biednego dziecka :)))

> migrenowy kit wcisaksz ty. nie masz zielonego pojecia o czym piszesz.
> poczytaj, ze zrozumieniem, w swojej bilblii wikipiedzie....

zanim cos napiszesz, to przeczytaj co inni pisza, postaraj sie zastanowic
(to nie boli) a dopiero odpisuj, bo to juz zaczyna byc smieszne.

Jurek

85. Data: 2006-12-10 12:00:35

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
elffqf$adb$...@n...onet.pl...
> migrena to nie choroba. nawet w wikipiedzie tak pisza :>>>>

to juz czytasz co napisano w Wikipedii, to twoj "podrecznik" i twoi
neurolodzy sie obraza :). Czyli dla leczenia tej nie-choroby szuka sie na
duza skale lekarstw, tworzy kliniki zajmujace WYLACZNIE ta nie-choroba?
zabawne :)))

poszukaj czegos lepszego , bo poza twoimi wyobrazeniami i bajkami o twojej
"migrenie zwalajacej z nog", a leczonej kolorowymi pastyleczkami to niczego
interesujacego nie napisalas ;)

Jurek

86. Data: 2006-12-10 14:25:26

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek" <g...@g...pl> wrote in message

> a wiec opierasz sie na tezach masowej medialnej propagandy, i takie male
> pytanie czy rak pluc nie wystepuje u niepalcych papierosow?

wystepuje. porownaj jednak jak czesto w porownaniu z palaczami.

> czy Ty jestes wege+costam?

nie.

> a czy Ty w ogole cos rozumiesz? bo poza atakami na DO, to Ty nie wiele
> potrafisz napisac

gdzie atakuje DO???

> a wiec poza tym ze wiesz co to sa badania kliniczne , to ty juz nic
> niewiesz!?

musi byc nic. nie jestem na DO, znaczy nie wiem nic. bije sie w piersi
i rzucam na kolana w drodze do czestochowy.....

iwon(K)a

87. Data: 2006-12-10 14:27:25

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek" <g...@g...pl> wrote in message

> nie wystarczy czytac podreczniki, trzeba jkeszcze zrozumiec to co sie
> czyta. I ci "neurolodzy" na twoja "migrene" zapisali Ci "pastyleczki" ,
> jakiego koloru? :)

zapewne jako migrenowiec wiesz jakiego kolory jest Imigran Zomig
i Ralpax.......

> bardzo przytlaczajacy argument, ile Ty masz lat? Bo cos mi sie wydaje ze
> intelektualnie to Ty jestes na poziomie Arusia, biednego dziecka :)))

staram sie dorownac Twojemu poziomowi, wtedy mam nadzieje, ze
lepiej dotrze do Ciebie slowo pisane.

> zanim cos napiszesz, to przeczytaj co inni pisza, postaraj sie zastanowic
> (to nie boli) a dopiero odpisuj, bo to juz zaczyna byc smieszne.

zanim cos napiszesz, poczytaj co napisales, bo wprawiasz mnie
w dobry humor ;)))))

iwon(K)a

88. Data: 2006-12-10 14:29:45

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek" <g...@g...pl> wrote in message

> to juz czytasz co napisano w Wikipedii, to twoj "podrecznik" i twoi
> neurolodzy sie obraza :).

staram sie dorownac do Twojego poziomu, cobys zajarzyl co nieco.
za dtrodne by byly te podreczniki dla ciebie.

>Czyli dla leczenia tej nie-choroby szuka sie na duza skale lekarstw, tworzy
>kliniki zajmujace WYLACZNIE ta nie-choroba? zabawne :)))

zabawny jest twoj tor rozumowania.......

> poszukaj czegos lepszego , bo poza twoimi wyobrazeniami i bajkami o twojej
> "migrenie zwalajacej z nog", a leczonej kolorowymi pastyleczkami to
> niczego interesujacego nie napisalas ;)

Ty rowniez. chociaz jak by sie na to nie popatrzec z drugiej strony, to
napisales duzo smiesznych rzeczy, taplajac sie w swojej niewiedzy.

iwon(K)a

89. Data: 2006-12-10 16:25:28

Temat: Re: Re:
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ali " <a...@N...gazeta.pl> wrote in message

> pożyjemy zobaczymy
>
> hehe ale na pewno nie miał byś zdrowia żyjąc niezdrowo jak ja
> paląc
> siedząc przy kompie
> bez uprawiania sportów
> sypiając 4 godz na dobe
> w wieku po 50- tce
> ??????

przynajmniej umrzesz mlodo- zawsze jakies osiagniecie :)

iwon(K)a

90. Data: 2006-12-10 18:09:14

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
elhcdp$ea6$...@n...onet.pl...
> przynajmniej umrzesz mlodo- zawsze jakies osiagniecie :)

wiesz to na pewno, czy tylko w podrecznikach wyczytalas?

Jurek

Sport a spalanie tkanki tluszczowej
Artykul w grudniwym wydaniu Wiedza i Zycie
w sprawie mrożonych malin
Zarabiaj wiecej badz soba
uwaga: duchy...