Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Dlaczego ktoś przełącza tryb kreatywny na tryb przetwania? Re: Dlaczego ktoś przełącza tryb kreatywny na try b przetwania?

Re: Dlaczego ktoś przełącza tryb kreatywny na try b przetwania?

Data: 2017-05-19 13:35:03
Temat: Re: Dlaczego ktoś przełącza tryb kreatywny na try b przetwania?
Od: "Chiron" <c...@t...ja>

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:705413e5-0d37-4de7-94ad-ad44ed9c8d5b@googlegrou
ps.com...
W dniu piątek, 19 maja 2017 09:19:43 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
ps.com...

> To oczywiste.

Nie tak do końca brak, bo nie jestem w stanie znieść, jak widzę, gdy komuś
dzieje się krzywda. Autentycznie, bo odnoszę to do siebie, do swojego
honoru.
Potrafię dzielić poczucie cudzej krzywdy.

Oznacza to, że jeszcze Pan Bóg ma co do Ciebie jakieś plany. Będzie źle, jak
spełni Twoje życzenia

--
Chiron