Re: Dlaczego lekarze mają dźwigać krzy ż...

Data: 2003-01-19 19:09:24
Temat: Re: Dlaczego lekarze mają dźwigać krzy ż...
Od: "casus" <c...@r...pl>

> A nóż mu się nie otwiera w kieszeni jak bierze łapówkę od rencisty, który
> ma 400 zł renty? Nie wiem, może mam pecha, ale ja osobiście nie znam
> lekarzy, którzy nie biorą. Nie muszą to wcale być pieniądze, mogą być
> prezenty. Na oddziałach praktykowane są składki pacjentów na tzw.
> "potrzeby oddziału". Znam sytuacje, że pacjenci sami zmywają talerze,
> sprzątają sale i korytarze ( oczywiście nie w ramach terapii pracą). Znam
> sytuacje wykorzystywania pacjentów w inny sposób, szczególnie pacjentów
> psychiatrycznych.
> Elizabeth

Moze fakty? Konkrety? No bo jesli to wszystko wiesz, to na Tobie spoczywa
obowiazek zawiadomienia prokuratury. A jezeli jeszcze piszesz o innym
rodzaju wykorzystywania pacjentow - to tym bardziej - DLACZEGO IM NIE
POMOZESZ?
WEZWIJ POLICJE< ZGLOS DO PROKURATURY - RATUJ ICH!!!
Bo tak latwo powiedziec:, ze nie znasz lekarzy, ktorzy nie biora....nie
powiem, ze mnie sie noz w kieszeni otwiera, inny post mi sie
przypomina....ale nie chce wracac do innych watkow i zadrazniac.
Wiesz, jak to czytam, to mi sie bardzo przykro robi, ze w taki sposob
widzisz cale srodowisko lekarskie.
A tak na marginesie - a czy zdarzylo Ci sie kiedys, ze lekarz Cie lub kogos
z Twojej rodziny wyleczyl? pomogl? Ze bylas zadowolona?
Tak tylko pytam z ciekawosci....
casus