bede tata :-)))))))))

91. Data: 2002-09-06 20:56:35

Temat: Re: Dlaczego ludzie ...było: bede tata :-)))))))))
Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marynatka" <m...@f...net> napisał

> Jej...nóż mi się w kieszeni otwiera i ogórki w piwnicy kwaśnieją jak
> czytam takie teksty...

To nie czytaj :-/

MOLNARka

92. Data: 2002-09-06 20:56:36

Od: Marynatka <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, podpisując się jako "MOLNARka"
<g...@h...pl>, wyklawiaturzyłeś (aś) :

93. Data: 2002-09-06 21:01:50

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MOLNARka" <g...@h...pl> wrote in message
> Użytkownik "Rockowa" <g...@w...pl> napisał

Molnarka odpuść,

wiadomo, że kazdy w jego sytuacji bedzie mówił, że to bylo
nieplanowanie-planowane,
ale starczy zapytac jak maily wygladac ich zimowe ferie i masz odpowiedź.

wiem że chodzi ci pewny brak logiki, skoro slub za rok to za rok,

poczęcie dziecka - to zawsze cud - ale po co mówić że nad tym panowalismy

Jacek

94. Data: 2002-09-06 21:02:34

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Marynatka" <m...@f...net> napisał

> To nie czytaj :-/
>
> MOLNARka

Noży to ja sie bardzo boję :(

Jacek

95. Data: 2002-09-06 21:05:23

Od: "Ula Dynowska" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Nie chęć posiadania dziecka przed ślubem - nie przeinaczaj faktów.
> Jak się chce mieć dziecko to można: wziąć ślub i to dziecko urodzić,
urodzić
> dziecko i potem (może kiedyś) wziąć ślub.
> Dla mnie porażką jest wymuszanie / przyspieszanie ślubu bo zaistniała
ciąża.

A nie bierzesz pod uwagę faktu, że jak to juz ktoś napisał w tym wątku,
jakakolwiek impreza z małym dzieckiem może być dla zainteresowanych trudna
do przeprowadzenia? Jeśli już chce sie mieć ślub i wesele, bo zakładało sie,
ze to ta właściwa osoba i kiedyś sie pobierzemy (bo jesteśmy wierzący, a sie
kochamy), to jeśli zdarzy nam sie począć dziecko, weźmiemy ślub przed jego
narodzinami, bo wtedy łatwiej skupic sie na organizacji wszystkiego, łatwiej
znależć na to pieniadze, czas itp. Gdybym ja nie wzieła ślubu w ciąży,
pewnie do tej pory byłabym panną, bo ciągle są chociazby różne pilniejsze
wydatki, niż pakowanie pieniędzy w ślub. Znam ludzi, którzy np. poprzestali
na ślubie cywilnym, bo ślub kościelny i wesele miał byc później, mija kilka
lat i ciągle ich na to nie stać, jakieś wydarzenia losowe odwlekaja termin.
Znam takich, co to przepisowo - ślub, dziecko rok po ślubie, a i tak dogadać
sie nie mogą.
A co do biednych, wrobionych tatusiów - dziewczyny ich oszukały, co do
stosowanych przez siebie zabezpieczeń? Czy moze kiedyś prezerwatywa był
niewygodna, a potem nagle sie okazało, że ciąży to jednak nie usunie? Toż
można powiedzieć - facet zrobił mi dziecko, teraz ja siedze w domu, a on
robi karierę np.

Pozdrawiam - Ula

96. Data: 2002-09-06 21:05:58

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał

> wiem że chodzi ci pewny brak logiki, skoro slub za rok to za rok,

Chyba masz rację Jacek - dam sobie spokój ... choć chciałam wyjaśnić o co mi
chodziło (że tak naprawdę nic mnie nie obchodzi kto i jak się zabezpiecza i
kiedy rodzi dzieci - ale właśnie o brak logiki i konsekwencji w działaniu).

Dobrze, że choć Ty wiesz o czym mówię :-)))) bo już uznałam, ze ja mieszkam
na Księżycu :-)))

Pozdrawiam
MOLNARka

97. Data: 2002-09-06 21:18:20

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
działaniu).

> Dobrze, że choć Ty wiesz o czym mówię :-)))) bo już uznałam, ze ja

Bo naruszasz, pytając swiętośc poczęcia.
Tyle że Ty nie o tym.
Ale prosze nie drąż juz tego watku

Jacek

98. Data: 2002-09-06 22:22:38

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Marynatka <m...@f...net> wrote:

> Jej...nóż mi się w kieszeni otwiera i ogórki w piwnicy kwaœniejš jak
> czytam takie teksty...

Marzenko... nie chcialam byc zlosliwa ale _mnie_ sie w kieszeni nóz otwiera jak
czytam takie teksty:
"Bo jedni lubiš z "pompš" a inni "skromnie" :)))))))
Jestem zwolenniczkš normalnych œlubów, bez zbędnej bufonady.
Jeœli chodzi o suknię i garnitur itp - to można również sobie jš
wypożyczyć za niewielkie pienišdze....ale niektórym pewnie się to nie
mieœci w głowie...."

za takie slowa jak: bufonada, normalny ( czy nie ), niektórym pewnie sie to nie
miesci w glowie...
Zyj i daj zyc innym ze swoimi myslami, pogladami i ocenami jak chca zyc i co
jest normalne, co jest zbedne, co jest bufonada, co pompa, co skromne a co nie.
Osobiscie wole w tym watku nachalnosc MOLNARki w drazeniu tematu ( bo
przynajmniej tlumaczy, ze chce zrozumiec a nie ocenia jako "be" ) niz ocene z
góry wszystkiego co niezgodne z Twoimi kanonami. Nie obraz sie ale brakowalo mi
tam tylko: " phi jaka ja jestem wspaniala ze swoimi pogladami".
Przepraszam, jesli wyrazilam to za ostro.
pzdr
agi

99. Data: 2002-09-07 07:13:15

Od: "Rockowa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> Użytkownik "Rockowa" <g...@w...pl> napisał

> Tak naprawdę to niewiele zmienia .... ;-)
>
> To nie chodzi o żadną zmianę (dla mnie) - myślę, że Tobie bardziej o
> to chodziło bo jednak przyśpieszyłaś "ten świstek papieru" jak byłaś
> w ciąży i zrealizowałaś szybki ślub:-)))
Tak przyspieszylam , ale to nie mialo znaczeni , bardziej zrobilismy to dla
rodziny ( dla tesciow , sa bardzo "co ludzie powiedza "a mieszkamy na
prowincji) i dla wygody by niebrac slubu z malym dzieckiem , jednak to jest
bardziej meczace trzeba znalesc kogos do opiekidla babla a i karmienie :)

> Zmienia tylko to, że nie bierze się ślubu bo się dwoje ludzi bardzos
> ię kocha i chcą być razem i wybrali ten termin bo dla nich najlepszy
> i każde z nich świadomie podejmuje decyzje o tym co ma robic przez
> resztę życia ... w takiem przypadku decyduje to, ze jest ciąża i
> "wypadałoby" się pobrać, żeby dziecko miało ojca, żeby nazwisko, i
> trzeba to zrobić szybko żeby jeszcze brzucha nie było widać.

I tu sie mylisz jak pisalam juz Jagoda urodzila sie 3 miesiace po slubie
wiec mielismy na cle 6 miesiecy by zapolanowac slub a i wstydu ze brzuch
widac nie bylo , wrecz przeciwnie byl wyeksponowany:)Tak jak pisalam slub
mial byc w czerwcu a odbyl sie w styczniu , zapytasz to dlaczego nie byl
planowany szybciej powiedzmy rok szybciej ? bo konczylam studium i obrone
pracy mialam na maj wiec pomyslelismy w czerwcu bedzie ok ale to nie byl
termin ostateczny jak sie okazalo.
Dodam ze aby zajsc w ciaze probowalismy 3 miesiace i ku naszej radosci udalo
sie :)

> Dla mnie byłoby poniżające jak musiałabym mojemu facetowi powiedzieć,
> że jestem w ciąży (całkowicie nieplanowanej) i musimy szybko pojechać
> do jednych i drugich rodziców i na gwałt załatwiać weselisko.
> Bo IMO jest to swego rodzaju przymus.
A dlaczego mialabys byc ponizona , on niebyl swiadomy ze mozesz zajsc w
ciazy, przeciez chyba zdawal sobie sparawe , zabezpieczac moze sie kobieta i
mezczyzna .Wiec jesli myslisz w kategori winy i kary to chyba dotyczy to obu
osob.
A dlamnie to nie byl przymus i tak samo dla meza to byl nas swiadomy wybor.
Bo przeciez to normalne ze jesli sie wspolzyje bez zabezpieczen to jest to
swiadome.

> Pozdrawiam
> MOLNARka

Gosia , Jagoda lat 7i Kacper lat prawie 4
gg 1298276

100. Data: 2002-09-07 07:24:19

Od: "Rockowa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> [...]
>
> Ale wiele rzeczy można ... i w tym konkretnym przypadku naprawdę
> można było znaleźć kilka wyjść, które byłyby i zaplanowane i
> zrealizowane a nie na chybcika i szybciutko.

> Jeśli ktoś lubi iść na żywioł to po co planuje ślub na przyszły rok ?

> A dlaczego nie tak ? W wielu przypadkach to niestety właśnie tak ... i
> powiem, że z kilkoma takimi facetami rozmawiałam (stanowczo to moi
> dalsi znajomi) ale praktycznie wszyscy zgodnie twierdzili, że czuli
> się wykorzystani i postawieni pod murem (oczywiście nigdy nie
> powiedzieli tego przy swojej partnerce ... to były raczej nocne

Wspolczuje ich partnerkom, zastanawia mnie jedno , gdzie oni byli jak robili
te dzieci , i ile mieli lat, bo chyba niezdawali sobie sprawy ze kochajac
sie bez zabezpiecznia mozna miec potomstwo.Domyslam sie ze pewnie zostali
zgwalceni przezswpoje partnerki i oni niechcieli , oni nie wiedzieli itp.
smieszne.

Powiem ci moja definicje "wpadki", dziewczyna idzie na dyskoteke , spotyka
chlopaka ,uprawiaj sex i jest ciaza - to jest wpadka i to jest lapanie sobie
meza i wykorzystywanie , a nie wtedy gdy dwoje ludzi kocha sie i chce sie
pobrac, sa tego swiadomi i chca miec potomstwo.

> Bardzo Cię przepraszam ... ale nie możesz być tego pewna bo nie dałaś
> szansy by się w takiej sytuacji wykazał.

Myslisz sie dalam , wkoncu mogl sie zabezpieczal to byl ( jego ) nasz wybor
i nie zlapalam Slawka na cieze jak zdaje sie sugerujesz, pozatym jesli mnie
nie kochal mogl niebrac slubu to on chcial a ja bylam raczej za tym by
poczekac az urodze.
Chodzilismy ze soba 2 lata , bylo po zareczynach i po swiadomym i
przemyslanym fakcie ze jednak chcemy miec dziecko i bedziemy kochali sie bez
zabezpieczen.

> Pozdrawiam
> MOLNARka

Gosia , Jagoda lat 7i Kacper lat prawie 4
gg 1298276

Zycie rodzinne bez telewizorka
masaz dla ciezarnej
Uczucia mezczyzn