Re: Dlaczego mak rozdyma i w jakim zestawieniu go jeść?

Data: 2014-12-29 09:06:25
Temat: Re: Dlaczego mak rozdyma i w jakim zestawieniu go jeść?
Od: "Stefan" <s...@o...pl>

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
net...

Dnia Sun, 28 Dec 2014 15:06:26 +0100, Stokrotka napisał(a):

> Mak
> W wigilię jest to danie tradycyjne, tak jak gżyby, pewnie z podobnej
> pszyczyny :
> ma działanie lekko narkotyczne.

Skoro musisz się jarać tymi "grzybkami" akurat w Wigilię... ;-PPP

> Borowiki, maślaki, koźlaki i kurki ujdą bez szwanku w kawśnym zestawieniu:
> w barszczu kiszonym więc kwaśnym albo z kapustą kiszoną.
> Byle gżybka nie mieszać z alkoholem

Zależy, jakiego "grzybka" - bo pod wszystkie wyżej wymienione wódeczka jest
jak najbardziej OK, a już maślaki i borowiki w śmietanie (wszak ci owa z
mleka pochodzi) to ja nawet w ostatnim konwulsyjnym przedśmiertnym
stężeniu... spożywać mam zamiar 333333-)

Rydzyki kwaszone spożywane BEZ np litworówki grożą śmiercią lub ciężkim
kalectwem umysłowym. Prawda Stokrotko? szkoda że o tym nie wiedziałaś i
taaakie nieszczęście ...
pozdr
Stefan

---