Do PUSI [OT}

1. Data: 2003-08-12 08:58:53

Temat: Do PUSI [OT}
Od: " ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusiu przez Twoje podpisy zaczęłam mieć ochotę zobaczyć BIałystok :-))))

Pozdrawiam Ania Wwa szaro - buro - zakurzona (na szczęście ja koło Wwy blisko
ślicznej i zielonej Puszczy Kampinoskiej)

1. Data: 2003-08-12 09:16:37

Temat: Re: Do PUSI [OT}
Od: "Monia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam Ania Wwa szaro - buro - zakurzona (na szczęście ja koło Wwy
blisko
> ślicznej i zielonej Puszczy Kampinoskiej)

Ale masz fajnie! Ja z serca zakurzonej Pragi Północ...
Monia

1. Data: 2003-08-12 10:20:44

Od: " ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monia <m...@a...pl> napisał(a):

> blisko
> >

> Ale masz fajnie! Ja z serca zakurzonej Pragi Północ...

> Monia

To na rower - przez most Grota i do Puszczy a potem na kawę albo lepiej domowy
soczek
Ania

1. Data: 2003-08-12 10:47:56

Od: "Monia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To na rower - przez most Grota i do Puszczy a potem na kawę albo lepiej
domowy
> soczek

Dobra kobieto nie wiesz co prawisz?! Jak ci się zwalę to nie pozbędzisz sie
i tyle :-))
Monia
P.S. Skąd wiedziałaś że oprócz hafcenia uwielbiam rower??!!

1. Data: 2003-08-12 11:23:56

Od: " ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monia <m...@a...pl> napisał(a):

> [...]
> i tyle :-))
> Monia
> P.S. Skąd wiedziałaś że oprócz hafcenia uwielbiam rower??!!

Bo kiedyś o tym pisałaś (dosyć dawno)a ja skrzętnie prawie wszystko czytam
(zwłaszcza archiwum cobyście na mnie ni krzyczały) A ze zwaleniem to nie taki
wielki problem jak masz jeżdzić i oddychać to nie "siedzieć mi na głowie" poza
tym warunki u mnie nie wyścigowe i ogródek do pielenia tak,że chyba byś długo
nie dała rady :-))) to oczywiście żart nie zatrudniam gości ale może
faktycznie spotkanko wyjazdowe? Byla poranne godziny i nie w weekend (wredna
jestem co) zaprasza i wybrzydza:-))
Ania od dzisiaj Kampinos a nie Wwa

1. Data: 2003-08-12 11:56:31

Od: a...@p...onet.pl (Agnieszka Roos) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 2003-08-12 at 11:16, Monia wrote:
> blisko
> >

> Ale masz fajnie! Ja z serca zakurzonej Pragi Północ...
> Monia

To ja Was zdenerwuje - ja z zielonej Francji, przez okno widze z jednej
strony Pireneje, z drugiej Ocean Spokojny, a palm u nas dostatek ;-)

Kot

1. Data: 2003-08-12 12:36:40

Od: " ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl (Agnieszka Roos) napisał(a):

> To ja Was zdenerwuje - ja z zielonej Francji, przez okno widze z jednej
> strony Pireneje, z drugiej Ocean Spokojny, a palm u nas dostatek ;-)

> [...]

Ty tam na stałe? Bo wydawało mi się,że ty też z Wawy (coś było przy tym
umawianiu się na rower) chyba,że pamięć mi szwankuje.
Ja na stałe to pooootwornie zazdroszczę - nie dość,że przepięknie to jeszcze
kraj normalny i klimat lepszy ja też chcęęęęę
Ania Wwa (kampinos)

1. Data: 2003-08-12 16:46:58

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pusiu przez Twoje podpisy zaczęłam mieć ochotę zobaczyć BIałystok :-))))

Zapraszam !!!
U mnie zawsze jest wolne łozko dla gosci.Połazimy po tym kresowym
mieście.napatrzymy sie na te zielonosci,
,zwiedzimy Wersal Połnocy czyli Pałac Branickich,objemy sie kiszka
ziemniaczana u mistrzyni swiata w pieczeniu kiszki co ta ja Makłowicz w
swoim programie pokazywał,pogłaszczemy zaprzyjaźnionego żubra po
karku,popatrzymy na bociany i kruki w puszczy i na kresowe cerkwie,żydowskie
synagogi ,tatarskie
meczety,unikalny na skale europejska kosciołek ( a dlaczego unikalny to
dowiesz sie na miejscu), może moj kumpel łos zechce wychylic swe cielsko z
gaszczy bagien?

http://www.7ya.ru/photos/private.asp?login=Beata&Rub
rID=22254

Ehhhhh...moge tak pisac godzinami..jakis czas temu stalam sie
lokalna patriotka,juz dosyc nazwiedzalam sie swiata,juz mnie nie neca
dewolaje i drapacze chmur w New Yorku,juz jestem tutaj na zawsze i tak
zostanie...ide karmic bociana ze zlamanym skrzydlem.....paaaa

Pusia( z kresowego-swojskiego mix-maszu )

1. Data: 2003-08-12 17:48:06

Od: " ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusia <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> zostanie...ide karmic bociana ze zlamanym skrzydlem.....paaaa
>
> Pusia( z kresowego-swojskiego mix-maszu )

Pusiu ostrożnie bo wezmę na poważnie :-)) a moje dziecko ma jeszcze 3 tygodnie
wakacji :-)))
pozdrawiam
z mniejszego zielonego Kampinosu (u nas tylko rysie a bocian u mnie
naprzeciwko okien kuchni też chadza po polu) ale i tak uCiebie chyba ładniej
żeby nie to,że do pełni szczęścia potrzebuję dużo słońca i ciepłego ! morza to
mogłabym się też nie ruszać - a kiszkę ziemniaczaną lubię
A.

1. Data: 2003-08-12 19:47:45

Od: a...@p...onet.pl (Agnieszka Roos) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 2003-08-12 at 14:36, ania wrote:

> [...]
> Ja na stałe to pooootwornie zazdroszczę - nie dość,że przepięknie to jeszcze
> kraj normalny i klimat lepszy ja też chcęęęęę

Ja tam chwilowo, dopoki monrz nie znajdzie pracy - a szuka w Paryzu ;-> Ale ogolnie
rzeczywiscie jestem z Wawy i tu przyjechalam niedawno.

A ten klimat o srednio normalny - akurat tutaj jest na ogol bardzo wilgotno, w tej
chwili wyjatkowo sucho i grozi pozarami. Ale za to wygladam sobie przez okno i
stwierdzam, ze sie jakby ciut zachmurzylo - moze popada, przydaloby sie. Ale z
drugiej strony - wybieralismy sie jutro rano na wycieczke w gory...

Kot

szydełko-skręca mi się serweta ?!
frywolitki - poszukuj
Piękne myszki i nie tylko