Re: Do XL - NTG

From: stefan <s...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Do XL - NTG
Date: Fri, 9 Oct 2015 01:41:19 +0200

W dniu 2015-10-09 o 01:04, Pszemol pisze:

> Bo jest robiona z najgorszych i niezbyt czystych ani świeżych odpadków
> odzwierzęcych: resztki skór, kości, chrząstek, i to z różnych zwierząt,
> nie tylko ptactwa, świn czy krów ale i koni - co im tam wpadnie do gara
> przed hydrolizą w wielkiej przetwórni - nie jest to świerzutka, różowa
> polędwiczka, zapewniam Cię, bo przechodzi przez chemiczne procesy które
> zabiją wszystko co się rusza, więc higiena nie jest tam najważniejsza.
>
> Na dodatek nie ma ona żadnych wartości odżywczych dla człowieka - jest
> zbieraniną protein które sami możemy wytworzyć łatwo, nie musimy ich
> [...]
Jak robiłem takie mięska, to zamiast żelatyny dodawałem dobrze
wygotowanego bulionu z ratek wieprzowych albo cielęcych, gotowanych tak
z 10 godzin i odparowywanych. Naturalnie gotowane z jarzynkami i
przyprawami a reszta bulionu szła na galaretkę wieprzowa... czasem
salceson albo głowiznę (co było pod ręką)
pozdr
Stefan