Data: 2009-12-27 21:37:07
Temat: Re: Do XL-ki i Chirona od Robakksa :)
Od: medea <e...@p...fm>
Pokaż wszystkie nagłówki
Chiron pisze:
> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
> news:hh8ist$oum$1@nemesis.news.neostrada.pl...
>> Chiron pisze:
>>> Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
>>> news:hh8d3h$22r$1@inews.gazeta.pl...
>>>> "XL" <i...@g...pl>
>>>> news:yf84lrjdrarv.4v8v8zw3xyui.dlg@40tude.net...
>>>>> Dnia Sun, 27 Dec 2009 18:21:43 +0100, Robakks napisał(a):
>>>>
>>>>>> Wiersz w Tabeli N^2 Kartezjusza ma nieskończoną ilość pól.
>>>>>> Wiersz podwojony to DWA wiersze.
>>>>>> Dlaczego twierdzisz, że DWA to to samo co JEDEN? :-)
>>>>
>>>>> Nie rozumiem, o czym Ty do mnie rozmawiasz: co iloczyn
>>>>> kartezjański ma wspólnego z sumą zbiorów. Jakie wiersze,
>>>>> jakie podwojone :-/
>>>>>
>>>>> Suma AuA=A, podobnie jak Informacja+Informacja=Informacja itd.
>>>>> --
>>>>> Ikselka.
>>>>
>>>> Pisałem o tym, że gdy ma się jeden wiersz
>>>> 1) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ...
>>>> i gdy ma się drugi wiersz
>>>> 2) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ...
>>>>
>>>> to razem ma się dwa wiersze
>>>> 1) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ...
>>>> 2) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ...
>>>> jeden pod drugim. :-)
>>>>
>>>> Pytałem zdumionego dlaczego twierdzi, że DWA to
>>>> to samo co JEDEN.
>>>>
>>>> Czy dwa wiersz to jeden wiersz? :)
>>>>
>>>> Edward Robak* z Nowej Huty
>>>> ~>°<~
>>>> miłośnik mądrości i nie tylko :)
>>>
>>>
>>> Jeszcze raz:
>>> 1. Wypisz SWOJE aksjomaty
>>> 2. Ustalmy (to znaczy: Ty ustal) pola semantyczne pojęć, którymi
>>> operujesz
>>> 3. Podaj sposób wnioskowania (logika boolowska, rozmyta, itp)
>>>
>>> w ten sposób przedstawisz SWOJĄ teorię.
>>> Jednak Ty sprawiasz wrażenie, jakbyś na gruncie istniejącej
>>> matematyki odkrył całkiem nowe prawa. A to nie tak.
>>
>> Hm, wydaje mi się, że gdyby Robakks wymienił swoje cyfry na jabłka
>> (np. ponumerowane), to lepiej byście się dogadali. ;)
>>
>> Ewa z jabłkami
>
>
> A Ciebie proszę, abyś pisała_całą_prawdę: Ewo z jabłkami i wężem:-)
>
Wąż mógłby tu nieźle pomieszać szyki, tfu... ciągi liczbowe.
Ewa
|