Re: Do czego Leo musi nakłonic żonę

From: LeoTar <L...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Do czego Leo musi nakłonic żonę
Date: Thu, 14 Apr 2016 17:46:06 +0200

m...@g...com pisze:
> [...]

>>> http://kopalniawiedzy.pl/przeprosiny-elementy-sklado
we-Roy-Lewicki,24351

Twoja porada jest, że tak powiem, g.... warta i nie z tej parafii co być

> Co prawda jest napisane że "Królestwo Boże osiagają tylko
> gwałtownicy" -ale ów "gwałt" należy zadać jedynie własnemu
> przekonaniu o poprawności i "niewinności". A ty chcesz samemu będąc
> nieprzepracowany (i poracjonalizowany) "uzdrawiać innych" - żeby
> odpowiadali twojemu obrazowi poprawności - innymi słowy chcesz
> zmieniać innych pod siebie. Kiedy się sam pozwolisz Świadomości
> przemienić -nie będziesz miał zupełnie potrzeby przemieniac innych i
> to będzie dowód że Cię Życie Zmieniło w dobrą stronę :)

Jak już gdzieś napisałem zrezygnowałbym z dążenia do przeprowadzenia
dezintegracji pozytywnej mojej żony gdybyśmy nie mieli dzieci. Wówczas
istotnie zastanowiłbym się czy warto poświęcać mój czas. Jeżeli jednak w
grę wchodzi życie emocjonalne dzieci, które współtworzyłem to uważam to
za swój psi obowiązek zrobić wszystko co w mojej mocy aby je wyzwolić ze
stanu bycia zombie. Bo w takim, niestety, stanie się teraz znajdują. Ich
emocje są totalnie zablokowane i nie są w stanie wykrzesać z siebie
czegoś takiego jak miłość, empatia, altruizm. Są nastawione wyłącznie do
osiągania zaspokojenia materialnego w dowolny sposób. Efektem tego jest
mój wnuczek, dziecko autystyczne z różnymi wadami rozwojowymi.

Możesz więc bredzić, odwodzić mnie od realizacji mojego planu i próbować
mi narzucić swoją wizję, ale w żaden sposób nie jesteś tego w stanie
dokonać. Jestem uparty bardziej niż baran i osioł razem wzięte. A
ponieważ nic nowego nie wnosisz do naszej rozmowy poza próbami
manipulowania mną więc - jak juz Ci odpowiedziałem na pl.soc.religia -
żegnaj tau gdyż szkoda mojego czasu. Bye.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud