Re: Do czego Leo musi nakłonic żonę

Data: 2016-04-14 20:11:59
Temat: Re: Do czego Leo musi nakłonic żonę
Od: CookieM <t...@d...not.spam>

W dniu 14.04.2016 o 20:01, LeoTar pisze:
[...]
> Bo ja nie jestem "jak w innych rodzinach, w których rodzicom nie zależy
> na życiu emocjonalnym dzieci". Chociaż uważam, że jest to wyłącznie
> Twoja opinia, opinia człowieka niedojrzałego do wypełnieni roli ojca.
> Podobnie zresztą jak tau-a, który zamiast skoncentrować się na
> poszukiwaniu jakichś niejasności w mojej hipotezie chciałby mnie
> zdołować. I wbrew Waszej opinii uważam, że zdecydowana większość
> rodziców chce szczęścia dla swoich dzieci tylko nie wiedzą jak dzieci
> wychować by były szczęśliwe.
Tak, jestem niedojrzały, bo moi rodzice też byli i są niedojrzali, a
dziecko przecież uczy się od rodziców, nieprawdaż?

> Zaś co do Twojego stwierdzenia, że jestem niepoprawnym zodiakalnym Lwem,
> któremu w głowie tylko piedestał to czy aby przypadkiem nie zazdrościcie
> mi tego, że nie tylko, że stać mnie na odwagę by bronić idei za której
> kolportowanie do niedawna można było stracić głowę i w dodatku bronić
> jej na tyle skutecznie, że oponenci nie znajdując w niej luki i nie
> mogąc przytoczyć już więcej kontrargumentów uciekają się do
> niemerytorycznych wycieczek osobistych. Czyżby przez Was przemawiała
> zawiść zamiast chęci ulżenia Człowiekowi?

To nie było stwierdzenie, raczej niezbyt delikatnie wyrażona sugestia,
że jesteś może trochę egocentryczny (nie wiem, może to moja projekcja na
Ciebie). Żeby nie było, doceniam Twoją odwagę głoszenia Twoich poglądów.