Do idealnych rodziców!

291. Data: 2005-02-25 13:04:14

Temat: Re: Do idealnych rodziców!
Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <nixe@fałpe.peel> napisał w wiadomości
news:cvn7n0$f30$1@news.onet.pl...

> Polemizowałabym, że to zdanie Radka.
> Gdyby było tak, jak piszesz, ta dyskusja nie miałaby miejsca ;-)

Wbrew pozorom to jest zdanie Radka.
A z tego, że w ferworze dyskusji poszedł w skrajności, to już
niech się tłumaczy sam. Ja tam na lwicę zadatków nie mam ;-)

Pozdrawiam,
Agnieszka

292. Data: 2005-02-25 13:07:34

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Radek <r...@o...pl> napisał(a):

> "Bardzo się cieszę, ze mogę na pani polegać. Chciałabym jednak
> wynagrodzić upokorzenie mojego dziecka obecnością (swoją i mojego
> dziecka) w trakcie tej rozmowy.

To jest wykluczone.

> Bardzo bym też prosiła o publiczne,
> przy całej grupie, przeprosiny z jego strony.

Oczywiście. Zaraz po mojej rozmowe z synem.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

293. Data: 2005-02-25 13:07:55

Od: "Nixe" <nixe@fałpe.peel> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:

> W tym:
> "Ja na miejscu rodziców Tomka pewnie wysłuchałbym obcego, a potem
> uprzejmie wypieprzyłbym na zbity pysk. W końcu to moja prywatna sprawa jak
> wychowuję dziecko i czy robię to źle czy dobrze, nie życzyłbym sobie
> krytyki ze
> strony nieznanych ludzi."

> Od tego zaczęła się dyskusja.

Ale ta dyskusja w tzw. międzyczasie (wiem, nie ma takiego słowa, ale nie znam
lepszego ;-) zmieniła nieco swe tory i zmienili się jej uczestnicy. I ci nowi
uczestnicy mają nieco inne poglądy niż ten przedstawiony powyżej. A mam
wrażenie, że dyskutując z kolejnymi osobami, cały czas utożsamiacie je i ich
punkt widzenia z punktem widzenia z zacytowanego przez Ciebie fragmentu.

--
PozdrawiaM

294. Data: 2005-02-25 13:18:56

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...net> napisał w wiadomości

> Ja napisałam "może warto było...", Ty napisałaś "głupio wybrałeś".
> I ja wcale nie oczekiwałam odpowiedzi. To było takie pytanie do
> zastanowienia, na które każdy odpowiada sobie sam. I nie do
> komentowania "głupio wybrałeś".

Rozumiem, wszystko rozbija się o hasło "głupio wybrałeś"

po którym zrobiłam tak:

;)

Przepraszam, to był żart.

Obiecuję już więcej sobie z Radka nie żartowac ;)

pozdrawiam :)

Monika

295. Data: 2005-02-25 13:27:49

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

idiom <i...@w...pl> napisał(a):

> Gdybym była na miejscu siwej:

Napisałam odpowiedź, ale coś nie widać... jak ta dojdzie to puszczę
jeszcze raz..

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

296. Data: 2005-02-25 13:34:40

Od: "Radek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl>

> To jest wykluczone.

> Oczywiście. Zaraz po mojej rozmowe z synem.

A więc jednak się dogadaliśmy.
Jak dla mnie - kompromis do przyjęcia.

R.

297. Data: 2005-02-25 13:38:29

Od: "Radek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał
> Rozumiem, wszystko rozbija się o hasło "głupio wybrałeś"
>
> po którym zrobiłam tak:
>
> ;)
>

> Przepraszam, to był żart.

I potem tego żartu na poważnie broniłaś...?

Boższsz.... za 20 min na fotelu ... :(

R.

298. Data: 2005-02-25 13:54:45

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Radek <r...@o...pl> napisał(a):

> To znaczy, nie odnoszę wrażenia, że chcesz wynagrodzić krzywdę
> mojemu dziecku,

Słusznie odnosisz wrażenie, karanie sprawcy nie ma wynagrodzić krzywd
ofierze. Ma nauczyć sprawcę, że postapił źle.
To co proponujesz to zemsta rodowa, nie sprawiedliwość.

> tylko chronisz swoje.

Załóżmy dla uproszczenia, że moje dziecko jest napastnikiem, a Twoje
ofiarą.
W konflikcie Twoje dziecko/moje dziecko ucierpiało Twoje. Ale w
konflikcie TY/ moje dziecko, już musze interweniować.

> Bo właśnie pokazałaś mojemu synowi, że można
> go publicznie poniżać, a jedyne na co może liczyć ze strony oprawców
> (czy rodziców oprawców) to mrugnięcie okiem - tak, żeby nikt nie widział.

To zależy od TWOJEJ interpretacji. Moje dziecko nie domaga się
publicznych egzekucji i jeśli ja interweniuję u innego rodzica, uznaje
sprawę za zakończoną.

> Twoje dziecko teraz się już nie liczy,

Moje dziecko musi wiedzieć, że liczy się ZAWSZE. Nawet jak źle robi.

> trzeba próbować naprawić krzywdę,
> którą wyrządzono tamtemu dziecku.

Kara nie jest zadośćuczynieniem.

> Ty jako matka, możesz mu potem wyjaśnić
> dlaczego TRZEBA było tak postąpić. Dlaczego w tym przypadku
> publiczne poniżenie było jedynym właściwym/honorowym wyjściem.

Publiczne poniżenie NIGDY nie jest honorowym wyjściem. To się niejako
wyklucza.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

299. Data: 2005-02-25 13:56:56

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> I potem tego żartu na poważnie broniłaś...?

Gdzie, na Boga ! ;) (pokaż, tak, pokaż paluszkiem :D )

Potem dyskusja rozwinęła się na temat Agnieszki odwołania do Waszej
rzeczywistości.

> Boższsz.... za 20 min na fotelu ... :(

Trzymaj się ! I proś o znieczulenie ;)

pozdr

Monika

300. Data: 2005-02-25 14:25:50

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Radek <r...@o...pl> napisał(a):

> A więc jednak się dogadaliśmy.
> Jak dla mnie - kompromis do przyjęcia.

Zwracam Ci jednak uwagę, że przeprosiny nie są upokorzeniem
(przynajmniej tak jest u mnie w domu).

--
.:: JID:s...@j...org ::.

Do rodzin Żołnierzy będących teraz w Iraku!
napiszcie coś :(
Twój głos w sprawie patentów na oprogramowanie
Brak TV
masturbacja