Re: Do tzw. lekarzy. Brawo PiS ( kto chce niech czyta)

Data: 2005-12-30 23:04:43
Temat: Re: Do tzw. lekarzy. Brawo PiS ( kto chce niech czyta)
Od: "Norbert" <p...@n...gg>

Użytkownik "~profos~" <w...@u...pl.ivalid.> napisał w wiadomości
news:dp4bis$1ea$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [Ciach]
>
> Tak bo nie umrze ciężko chory który nie otrzymał pomocy

Peknie rura z goraca woda i poparzy pracownikow. Na pracownikach wielu
zawodow spoczywa odpowiedzialnosc. Na rzadzacych debilach tez...

> Tak, Lekarz ma OBOWIĄZEK ratowania życia

Kazdy ma obowiazek ratowania zycia. Rowniez swojego. Jesli lekarz nie moze
zapewnic sobie i rodzinie godziwych warunkow zycia to wtedy zaczyna
troszczyc sie najpierw o siebie. Poki co konstytucyjny obowiazek ratowania
zycia lamia nasze "wladze".

> widać jakie środowisko reprezentujesz
> hydraulik nie składa przysięgi Hipokratesa,

To nie jest do konca przysiega Hipokratesa, ja bynajmniej nie przysiegalem
na Apolla i inne badziewie. Bo rzeczywiscie taka przysiega nie mialaby dla
mnie znaczenia. Po drugie w przysiedze jest mowa o szacunku spolecznym dla
lekarzy i o odpowiednim wynagrodzeniu. W tym przypadku spoleczenstwo
pierwsze rozwiazuja ta przysiege. Nie jest w przysiedze napisane ze lekarz
ma leczyc za darmo, zapamietaj to na zawsze.

> zawód ten wybierałeś z pełną świadomością, nie muszę przypominać Ci co

Z pelna swiadomoscia, majac drzwi otwarte na kazdy kierunek na kazdej z
liczacych sie politechnik i uniwerkow na kierunki techniczne.

> oznacza słowo LEKARZ

Tytul przyznawany po ukonczeniu kierunku lekarskiego rownowazny mgr po
uniwerku i mgr. inz. po politechnice.

> Rozpoczynając studia chyba nie byłeś takim matołem aby mysleć że zarobisz

Wiem ile mozna zarobic. I nie mowie teraz o zarobkach. Mowie o wolnosci
wyborow. Kazdy ma prawo powiedziec nie, nie chce pracowac jako lekarz, wole
nosic cegly i nikt nie moze mu zabronic. To mnie wlasnie rozbawilo w
wypowiedzi w TV.

> krocie
> na praktyce w przychodni.

Nie wiem gdzie bede pracowal

> Niestety dopiero wieloletnia praktyka pozwoli Ci na otwarcie własnego
> gabinetu i kasowania "ćwoków" na własny rachunek.

Cwoki byly sa i beda wiec zawsze zdaze...

> tak dla mojej ciekawości - ile kosztowały Cię studia AM ???

Oj duzo mnie kosztuja. Pomijajac ze sa darmowe to mieszkanie w innym
miescie, oplaty, ksiazki.... prawie 10.000 na rok, a jestem oszczedny.

Mimo wszystko nie jestem z tych ktorzy zapytani dlaczego studiuja medycyne
odpowiadaja "bo chce pomagac ludziom". Kryje sie za tym czesto przymus ze
strony rodziny lekarzy, jakas forma presji, niezdecydowanie, nic innego mi
nie przychodzilo do glowy, taki mialem profil w liceum.........
Ja jestem tutaj by zdobywac wiedze i pozniej pracowac jak kazdy inny
czlowiek za odpowiednia pensje. Mam byc fachowcem i prawidlowo wykonywac
swoja robote. Jesli spoleczenstwo nie bedzie szanowac lekarzy to ja tez ich
nie bede szanowal. I moje sumienie ani troszke nie drgnie gdy w szpitalu
bedzie umieral palacz na raka pluc i pijak na marskosc watroby. Ludzi
potrafia sie nawet klocic stojac pod gabinetem lekarza rodzinnego i majac
numerki z rejestracji. Paranoja.

Moje zamierzenia sa takie, koncze studia, specjalizacja szybciutko (albo i
nie), wyjazd z kraju, asymilacja ze spoleczenstwem i zdobycie obywatelstwa,
zrzeczenie sie polskiego obywatelstwa. Wtedy bylbym naprawde dumny,
zobaczymy czy uda sie to osiagnac. I nikt nie moze mi tego zabronic,
poniewaz bylby to poczatek swego rodzaju sporu pomiedzy mna a wladza, co
niesie odpowiednie konsekwencje.

--
Pozdrawiam Norbert