Do tzw. lekarzy. Brawo PiS ( kto chce niech czyta)

32. Data: 2005-12-31 00:25:14

Temat: Re: Do tzw. lekarzy. Brawo PiS ( kto chce niech czyta)
Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 30 Dec 2005 23:00:17 +0100, Piotr Maksymowicz wrote:

>Nic nie podpisywalismy. Nasze umowy wygasaja 31.12 o goidz 24 a w
>rzeczywistosci dzisiaj o 18.00.

>Moze to Cie zdziwi ale prywatnym przedsiebiorcom z NZOZ zalezy na jasnych
>regulach gry. I mamy dosc traktowania nas przez kolejne socjalistyczne rzady
>jako gosci ktorzy i tak sie wyzywia z wziatkow. sa kraje gdzie lekarze zyja
>z uczciwych pensji,[...]

A propos, jak juz o pieniadzach mowimy .. to w zasadzie o jakich
i co ten lekarz pierwszego kontaktu ma za to zapewnic ?

Bo dzis uslyszalem "6000 pacjentow" - rozumiem ze chodzi o
potencjalnych. Jesli jeden lekarz tyle "obsluguje" to kwestia jest
30-36 tys zl miesiecznie - na pierwszy rzut oka nie wydaje mi sie to
malo, choc rozumiem ze chcialoby sie tych 5000 euro na reke
miesiecznie przekroczyc :-)

>I tak powinno byc.

Ale to ma byc za wizyte, czy kazdy zakontraktowany co miesiac wplaca ?

> Dopiero jak czlowiek za cos zaplaci to to ceni. jak ma za
>"darmo" to tym gardzi.
>Nie wiem czy zdajesz sobie sprawe, ze wiekszosc dawnych demoludow
>wrpowadzila juz czesciowa odplatnosc za uslugi medyczne. Inaczej sie juz nie
>da.

A wiekszosc dawnych niedemoludow ? Tam chyba ciagle nie placa.

>Jezeli znasz sposob w jaki lekarz POZ moze naciagnac NFZ to podaj. Chetnie
>poslucham. Bo ja nie znam.

Nie slyszales ? na rzekome wizyty u specjalistow, na leki w aptekach,
na zduplikowane wpisy - choc tu podejrzewam ze jednak "komputer sie
pomylil" ..

J.

31. Data: 2005-12-31 00:25:14

Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 30 Dec 2005 23:16:21 +0100, ~profos~ wrote:

>Tak, Lekarz ma OBOWIĽZEK ratowania życia

Ale tylko placacym pacjentom ? :-)

Poza tym - ratowania zycia ... z goraczka ponizej 41 prosze nie
przychodzic, a z wyzsza od razu do wzywac karetke :-)

Albo - teraz to ja jestem nietrzezwy i nie wolno mi pracowac :-)

J.

33. Data: 2005-12-31 00:28:55

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszce raz powtarzam SPRYWATYZOWAĆ JAK NAJSZYBCIEJ !!!!!!!!!!!!!!!!

http://biznes.interia.pl/news?inf=701068

i jak najbardziej mam prawo używać wobec częsci lekarzy o których mówi autor
felietonów miana "sku....."

"..Oprócz naszych okupantów zainteresowani w utrzymaniu istniejącego systemu
są lekarze należący do personelu kierowniczego państwowych tzw. placówek
ochrony zdrowia. Niedostatek pieniędzy na leczenie sprawia, że usługa
medyczna w ramach ubezpieczenia staje się dobrem rzadkim, na które trzeba
czekać w kolejce. Stwarza to okazję do licytacji, w której biorą udział
pacjenci, dla których zwłoka oznacza ryzyko utraty życia.

I mówienie że nie występuje takie zjawisko jest kpiną w żywe oczy.......

Reasumując składki którę płacę na tą mafijną strukturę zwaną służbą zdrowia
, są mniczym innym tylko najzwyklejszym złodziejstwem........., a
nadstawianie kieszeni lekarzy jest nagminne i woła o pomstę do nieba.....

Dr.Endriu

34. Data: 2005-12-31 00:31:59

Od: Harry Haller <b...@h...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 31 Dec 2005 00:43:25 +0100, "~profos~" <w...@u...pl.ivalid.> wrote:

>Zrozum, tu chodzi o HONOR!

no właśnie

Nikt mnie nie będzie zmuszał do pracy na warunkach , których nie akceptuję.
--
Leszek Słodkowski aka Harry Haller
gg 1398692 harry[at]harryhaller.com

35. Data: 2005-12-31 00:33:00

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

J.F. pisze 31-12-2005 01:25:

> [...]
>30-36 tys zl miesiecznie - na pierwszy rzut oka nie wydaje mi sie to
>malo, choc rozumiem ze chcialoby sie tych 5000 euro na reke
Tylko te pieniądze idą na:
- czynsz, prąd, wodę, środki czystości, etc. etc.
- pensje pielęgniarek, rejestratorek, sprzątaczek...
- badania pacjentów
- leki, środki opatrunkowe
- pensje lekarzy (jeżeli jest to zakład opieki zdrowotnej, a nie
praktyka lekarska)
- to, co zostaje (jeśli zostaje) to zysk placówki (czyli dochód lekarza,
jeżeli jest to praktyka)
Myśłisz, że tak dużo zostaje?

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

36. Data: 2005-12-31 00:42:47

Od: "~profos~" <w...@u...pl.ivalid.> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norbert" <p...@n...gg> napisał w wiadomości
> [...]
> szpitalu bedzie umieral palacz na raka pluc i pijak na marskosc watroby.
> Ludzi potrafia sie nawet klocic stojac pod gabinetem lekarza rodzinnego i
> majac numerki z rejestracji. Paranoja.
>
> Moje zamierzenia sa takie, koncze studia, specjalizacja szybciutko (albo i
> nie), wyjazd z kraju, asymilacja ze spoleczenstwem i zdobycie
> obywatelstwa, zrzeczenie sie polskiego obywatelstwa. Wtedy bylbym naprawde
> dumny, zobaczymy czy uda sie to osiagnac. I nikt nie moze mi tego
> zabronic, poniewaz bylby to poczatek swego rodzaju sporu pomiedzy mna a
> wladza, co niesie odpowiednie konsekwencje.

Jedno z tego wynika nieodpowiedni facet na nieodpowiednim miejscu,
niepotrzebnie zabrałeś miejsce osobie chcącej studiować na AM
może okazała by sie "bardziej na miejscu"

moja wiedza środowiska lekarskiego to kunastoletnia "praktyka na stanowisku
salowego" 1/2 etatu, naprawdę wiele mi to dało.
Na początku podziwiałem lekarzy zazdrościłem im wiedzy i umiejętności tak
mi się podoba ten zawód że i jeszcze teraz zdarza mi się przychodzić na
dyżury (oczywiście darmowe do hospicjium) I moje sumienie ZAWSZE
cyt."drgnie gdy w szpitalu bedzie umieral palacz na raka pluc i pijak na
marskosc watroby."

Pewnie mnie wyśmiejesz Ty i Ci twoi kumple ale do tej pory jestem aktywnym
H.Dawcą Krwi i Szpiku, choć mam prawie 50lat

Być może pozwala mi to uciszyć swoje sumienie, wobec tych biednych
pozbawionych pomocy istot.

Powiesz pewnie że bezrobotny robi to z nudów, Otóz nie, nie wiem ja to
wytłumaczyć (niejest to kaprys) ale rodzi sie taka potrzeba, mam pieniądze
jestem dobrze zarabiającym elektronikiem, ale jednak mam potrzebę niesienia
pomocy.

Teraz raczej b.okazionalnie chodzę do lekarza, a najczęsciej w wysyłam żonę,
ona idzie w swojej sprawie, przy okazji lekaz przepisuje mi na rcptę
zasugerowane leki.

Jak tak czytam niektórych to scyzoryk sam się w kiszeni otwiera

pzdr

__
lm

37. Data: 2005-12-31 01:03:36

Od: "~profos~" <w...@u...pl.ivalid.> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma czego? takiego jak "Regulamin Izby Lekarskiej". Może w "fakcie"
> (zamierzona mała litera) o tym czytałe??

Tak, pomyłiłem sie chodzi o Wasz Kodeks Etyki - sprawdz

pzdr

__
lm

38. Data: 2005-12-31 01:25:48

Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@n...serwerze.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Dec 2005 01:25:14 +0100, J.F. napisał(a):

> Ale to ma byc za wizyte, czy kazdy zakontraktowany co miesiac wplaca ?

Dołączam się do pytania.
Moim zdaniem lekarz dostaje za każdego potencjalnego pacjenta 5zł - jeśli
się mylę proszę mnie poprawić. Podobno za emeryta dostaje więcej, już nie
pamiętam ile.
Ma ich 6.000 - dostaje 30.000zł i z tego ma się utrzymać.
Jeśli ma tam trochę emerytów to dostanie załóżmy 32.000 zł

Jednak lekarze zamiast bić się o tę jedną złotówkę, to powinni trochę
popatrzeć na swoje prywatne praktyki i zastanowić się jak tu ograniczyć
koszty i gospodarzyć tym co jest.
Zrzeszać się, prowadzić wspólne praktyki. Zawsze to oszczędnośc na czynszu.
Nie zatrudniać pielęgniarek - wiele drobnych zabiegów typu zastrzyk lekarz
może zrobić sam.
Po co rejestratorka ? W wolnych chwilach samemu odbierać telefony i
zapisywać pacjentów - a jeśli akurat pacjenta ma w gabinecie - sztuczna
sekretarka "Przepraszam, mam pacjenta. Proszę zostawić imię nazwisko i nr
telefonu oddzwonię"
Nawet oddzwonienie do 50 osób dziennie nawet na komórkę po max 2 minuty za
60gr = 60zł pomnozone przez np. 22 dni = 1320zł ale przecież operatorzy
komórkowi ścigają się w ofertach i 1000 minut mozna mieć za 366zł (Orange
Firma1000) - oczywiście oddzwanianie zajmuje trochę czasu.
Owszem... są okresy, kiedy tłum ludzi jest chorych, trzeba popracować 8-10
godzin, ale są okresy, kiedy ruch pacjentów jest niewielki i można
elastycznie ich pozapisywać na wizyty.

Wszystko jest kwestią organizacji i maksymalnego wykorzystania maszyn i
urządzeń np. komputerów.

--
Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
http://grupy.3mam.net

39. Data: 2005-12-31 06:16:29

Od: Jacy <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zapisywać pacjentów - a jeśli akurat pacjenta ma w gabinecie - sztuczna
> sekretarka "Przepraszam, mam pacjenta. Proszę zostawić imię nazwisko i nr
> telefonu oddzwonię"

Lepisz Waść bzdury.

"Halo doktor, dziec ...Proszę zostawić imię nazwisko i nr
telefonu oddzwonię"

Potem to już tylko prokurator za nieudzielenie pomocy.
Człowieku wiesz że NFZ dzwoni i sprawdza (podając się za "cywila" czy
doktor w pracy.
Czy wiesz że pacjenci piszą skargi do NFZ o każdą bzdurę, a doktor siada
i odpowiada jak urzędnik urzędnikowi.
Czy uważasz, że prywatny lekarz przedsiębiorca źle zagospodaruje kasę,
pewnie chętnie byś go wyręczył.
Czy wiesz że pielęgniarki to on musi zatrudniać proporcjonalnie do
liczby pacjentów (chyba 2na2500 i płaci brutto).
Czy wiesz jakie jest rozdrobnienie usług na terenach wiejskich, powiedz
ludziom że się zrzeszasz i teraz będą dojeżdżać 10km do ośrodka kolegi,
bo chcesz zaoszczędzić na ogrzewaniu i utrzymaniu budynku, o samorządzie
nie wspomnę.

--
Jacy

40. Data: 2005-12-31 06:20:31

Od: Jacy <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja ze swojej strony (a niech tam) zostawie grzecznie złotóweczkę w
> Rejestracji

Nic TY człowieku nie rozumiesz.
Rzecz nie idzie o twoją złotówkę zostawioną w rejestracji.
Chodzi o złotówkę w stawce kapitacyjnej.
Poczytaj se troszkę, zanim zaczniesz trolować.

--
Jacy

celebrex a alkohol
POZ info z http://pzmazowsze.pl/