Re: Dobry ...

11. Data: 2018-04-23 20:21:23

Temat: Re: Dobry ...
Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-23 o 20:13, Kviat pisze:
> (...) <- pierdoły > A teraz podaj definicję bytu, którego nazywasz bogiem.

Ślepy jesteś? Masz tam wyżej. Dla ułatwienia specjalnie oznaczyłem
"Def1", żebyś się nie zgubił.

> Powrotu do zdrowia życzę.

Powrotu do Ewangelii życzę.

--
Nemrod Vargardsson

Pwt 32,41 Gdy miecz błyszczący wyostrzę
i wyrok wykona ma ręka,
na swoich wrogach się pomszczę,
odpłacę tym, którzy Mnie nienawidzą.
42 Upoję krwią moje strzały,
mój miecz napasie się mięsem,
krwią poległych i uprowadzonych,
głowami dowódców nieprzyjacielskich.

12. Data: 2018-04-23 20:52:34

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/04/2018 o 18:58, Nemrod pisze:

> Zjeżdzaj gównojadzie, zanim nie dostaniesz
> kopa w tą swoją chorą zasraną prostatę.

tup tup sie tupasie

--
gazebo

13. Data: 2018-04-23 20:53:38

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-23 o 20:21, Nemrod pisze:

> Ślepy jesteś? Masz tam wyżej. Dla ułatwienia specjalnie oznaczyłem
> "Def1", żebyś się nie zgubił.

Ok.
Czyli bóg, to coś, co istnieje od zawsze.

Ale nadal nie podałeś definicji boga.
Ja nie pytałem o czas istnienia boga, tylko o definicję tego boga.
Błądzący kamyk w kosmosie, też może sobie błądzić w tym kosmosie "od
zawsze", ale chyba bogiem nie jest?
Już nawet nie będę się nad tobą znęcał i pytał, skąd wiesz, że istnieje
od zawsze.
Ja się pytam o definicję tego czegoś, co nazywasz bogiem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

14. Data: 2018-04-23 21:05:51

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/04/2018 o 19:53, Kviat pisze:

> Ok.
> Czyli bóg, to coś, co istnieje od zawsze.

no zara zara, od zawsze to istnieje ja, co to ma wspolnego z bogiem?

--
gazebo

15. Data: 2018-04-23 21:10:28

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/04/2018 o 20:05, gazebo pisze:

> no zara zara, od zawsze to istnieje ja, co to ma wspolnego z bogiem?
>

> --
> gazebo

ps mialem na mysli siebie

--
gazebo

16. Data: 2018-04-24 11:23:57

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-23 o 20:53, Kviat pisze:
> (...) <- dalsze pierdoły

Dostał definicję i nadal domaga się tej samej
definicji. Może lepiej zmień mózg (albo nawóz).

Nie mówiąc już o fakcie, o którym wspominałem
na samym początku, że sama definicja na niewiele
ci się przyda. Żeby wiedzieć coś o Bogu trzeba
najpierw przeczytać Biblię, a nie dopytywać
się w kółko o jakieś jedno oklepane zdanie.

> Powrotu do zdrowia życzę.

Powrotu do Ewangelii życzę.

17. Data: 2018-04-24 12:37:45

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Od Bytu wszystko się zaczyna i na odbycie się kończy :p. Wierzcie w co chcecie i nie
narzucajcie swojej wiary.

18. Data: 2018-04-24 13:50:54

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-24 o 11:23, Nemrod pisze:

> Dostał definicję i nadal domaga się tej samej

To ty się domagasz żeby ludzie udowadniali ci nieistnienie nie wiadomo
czego, a nawet nie potrafisz powiedzieć o co ci chodzi.
Już ci to wytłumaczyłem, to co podałeś to nie była definicja boga.

> definicji. Może lepiej zmień mózg (albo nawóz).

Typowe dla religiantów. Zawsze się rzucacie gdy wam argumentów brakuje.
Albo ludzi palicie na stosach, albo się wysadzacie.
To dużo prostsze, niż przez chwilę pomyśleć.

> Nie mówiąc już o fakcie, o którym wspominałem
> na samym początku, że sama definicja na niewiele
> ci się przyda.

Po prostu sam nie wiesz, co to jest ten twój bóg. Gdybyś wiedział, to
byś to napisał bez wydziwiania i agresji.
Nie wiesz i to cię denerwuje.

> Żeby wiedzieć coś o Bogu trzeba
> najpierw przeczytać Biblię, a nie dopytywać
> się w kółko o jakieś jedno oklepane zdanie.

Żeby coś wiedzieć o elfach, trzeba najpierw przeczytać książkę o elfach.
Jesteś śmieszny :)

> Powrotu do Ewangelii życzę.

Czytałem lepsze książki.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

19. Data: 2018-04-25 03:30:15

Temat: Re: Dobry miłosierny bóg sadysta.
Od: "Altarko" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemrod" <n...@t...crusader.knights.org> napisał w wiadomości

> Zjeżdzaj gównojadzie, zanim nie dostaniesz
> kopa w tą swoją chorą zasraną prostatę.
> --
> Nemrod Vargardsson

Ciebie też dopadnie dobry miłosierny bóg sadysta,
wskoczy ci na prostatę , lub coś innego i bedzie nap...ał.

20. Data: 2018-04-26 11:22:35

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-24 o 13:50, Kviat pisze:

> (...) to co podałeś to nie była definicja (...)

> (...) Gdybyś wiedział, to
> byś to napisał bez wydziwiania i agresji.

Bwahahaha ... chudzinka, może lepiej podaj tę swoją
definicję definicji, żebyś przynajmniej wiedział
o czym mówisz. Ale chyba nawet to cię przerasta.

> Powrotu do zdrowia życzę.

Powrotu do Ewangelii życzę.

--
[...]

Dla Pinokia :-)
Wydajemy e-zina?
Co ważniejsze: Wolność czy Prawda...?
John Eldredge - różnice między mężczyznami a kobietami
JP2 o Jaruzelskim