Dom za 1$

11. Data: 2010-12-08 19:12:45

Temat: Re: Dom za 1$
Od: M <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-08 07:15, Jan Werbinski pisze:
> Motto dla niewolników z kredytem na 30 lat "Ceny nieruchomości zawsze
> idą w górę"
> Ten dom kosztuje tylko 1 dolara:
> http://www.huffingtonpost.com/2008/08/19/1-detroit-h
ouse-sells-aft_n_119862.html

To prawie dokładnie tyle, co kosztował najstarszy brytyjski bank
inwestycyjny - 1funta. Nawet znalazł się na niego kupiec. Bank nazywał
się Barrings Bank.

Tylko czego dowodzą te przykłady? Że inwestycje w akcje banków są chybione?

M.

12. Data: 2010-12-08 19:13:48

Od: M <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-08 11:52, Czesuaw P. pisze:

> Jaki jest cel tych postów, jeśli Ty - orędownik taniego domu sam w

trollowanie. Werbiński to troll.

M.

13. Data: 2010-12-08 22:42:06

Od: Marek <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Dec 8, 8:31 am, "Panslavista" <p...@i...pl> wrote:
> "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote in message

z.googlegroups.com...

> "Nie przeno cie nam Izraela do Polski...

...i kibuców do PGR-ów...

14. Data: 2010-12-10 08:31:18

Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-08 07:15, Jan Werbinski pisze:
> Motto dla niewolników z kredytem na 30 lat "Ceny nieruchomości zawsze
> [...]
walczysz z wiatrakami..
spróbuj pijanemu wyperswadować, że jest pijany :)

PZDR
Shaman

15. Data: 2010-12-10 08:34:20

Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-08 20:12, M pisze:
> [...]
> się Barrings Bank.
>
> Tylko czego dowodzą te przykłady? Że inwestycje w akcje banków są chybione?

Może tego, że nie ma na świecie rzeczy stałych.. stąd wiara, że przez
30lat hipoteka dobrze zabezpieczy kredyt jest ca najmniej naiwnością.
Oczywiście może tak być, ale trzeba mieć świadomość, że może też być
zupełnie inaczej.

PZDR
Shaman

16. Data: 2010-12-10 08:41:12

Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-08 13:39, Adam Szendzielorz pisze:

> On, o ile dobrze go rozumiem, wcale nie zabrania bogatemu mieszkac w
> duzym i bogatym domu - jest tylko fanatycznym przeciwnikiem kredytow.
> Wedlug niego lepiej mieszkac w takiej ruderze kupionej za gotowke, niz
> w ladnym domu z hipoteka.
>
> Pewnie, ze lepiej nie miec hipoteki. Ale jak ma sie zdolnosc kredytowa
> i perspektywy na jej bezproblemowa splate - dla mnie - oczywiscie
> lepszy dom z hipoteka :)
> pozdr.

Niestety perspektywy to jedynie pobożne życzenia. Analitycy już pokazali
co potrafią. Z dnia na dzień robili "korekty perpsektyw" i ciągle czuli
się fachowcami. To tak jakby budowlaniec wymurował kikiemu szczyty do
wysokości kominów i nie czuł się niczemu winien twierdząc, że dotychczas
były wszelkie przesłanki aby tak właśnie murować, a od jutra będzie
murował do wysokości krokwii -20cm, bo nastąpiły zmiany na rynku. :)

Niestety ale tak to właśnie jest w perspektywami.

PZDR
Shaman

17. Data: 2010-12-10 15:19:25

Od: "Jagna W." <w...@a...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał

> Sytuacja w jakiej będą mieszkania na kredyt kupowane obecnie w Polsce?

A Ty jak widać cały czas u mamusi i tatusia zraziki wsuwasz.

JW

18. Data: 2010-12-10 16:08:35

Od: Dawid <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-10 16:19, Jagna W. pisze:
> "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał

> A Ty jak widać cały czas u mamusi i tatusia zraziki wsuwasz.

A tobie żal dupe ściska,bo musisz starego obsługiwać?

19. Data: 2010-12-10 16:24:56

Od: "Jagna W." <w...@a...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Dawid" <m...@n...pl> napisał

> A tobie żal dupe ściska,bo musisz starego obsługiwać?

A wracając do tematyki grupy - w domku wszyscy zdrowi?

JW

20. Data: 2010-12-10 16:36:31

Od: Dawid <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-10 17:24, Jagna W. pisze:
> "Dawid" <m...@n...pl> napisał

> A wracając do tematyki grupy - w domku wszyscy zdrowi?
>
> JW
Sorry, ale tak samo głupi post jak Twój?
U mnie zdrowi, a u Ciebie? :-)

Tani domek - przykład z życia
komplet garnkow ? ktory?
Problem ze szczelnością węża odpływowego
Plastikowe pojemniki do lodówki Electrolux
Odkurzacz - rura kopie, pomocy