Re: Dość odchudzania - pytanie o brytfannę :-)

From: dagmara <a...@w...nl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Dość odchudzania - pytanie o brytfannę :-)
Date: Tue, 03 Apr 2001 13:52:42 +0200

Dnia Tue, 03 Apr 2001 12:35:24 +0100, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> przelał(a) swe myśli na mój ekran
pisząc:

>najpierw pod a potem bez. Przykrywy. W ten sposob nie wyschnie to
>cos, a powinno byc chrupiace

Właśnie. A ile czasu, tak na oko powinno być to coś, powiedzmy drób
pieczone bez przykrywy, w celu nabrania chrupkości skórki? Chodzi mi
mniej więcej o takie proporcje Z:BEZ. Często mi się zdarza, że skórka
nie robi się chrupiąca i jakos jeszcze nie 'wycelowałam' w odpowiedni
czas pieczenia. Termoobiegu nie mam. Mam zwykły piekarnik.

Dagmara