Re: Dynia w słoikach.

From: Paulinka <p...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Dynia w słoikach.
Date: Sat, 29 Oct 2011 00:06:44 +0200

Ikselka pisze:

> Niby podobno. Jednak za jakiś rok już niekoniecznie, soki można
> dodawać wtedy, w niewielkich ilosciach nie zaszkodzą.

No zobaczymy. Na razie je i nic jej nie dolega.

> No co chcesz - w końcu nowa kobieta w rodzinie, a jak wiem to chyba
> Was tam, kobiet, za dużo nie ma?
> :-)

Nie dość, ze nie ma to jeszcze takiego kurczaka nie było. Chociaż i u
mnie i mojej babci dziecko z konfliktu serologicznego sie trafiło.
Maja ma się dobrze, Danusi już nie ma. Jestem seronegatywna. A tż pozytywny.

> Da braciom popalić kiedyś, tiaaaa ;-p

Mnie rozbraja, jak Misiek 3,5 letni walczył z nowonarodzonym Maćkiem, a
teraz oboje walczą, żeby Mai w łóżeczku powiedzieć "dzień dobry" rano.

--

Paulinka