Re: Dystymia (depresja nerwicowa) - bedzie duzo

Data: 2011-07-15 09:33:38
Temat: Re: Dystymia (depresja nerwicowa) - bedzie duzo
Od: "Chiron" <c...@o...eu>

Użytkownik "Stalker" napisał w wiadomości grup

On 15.07.2011 04:22, Chiron wrote:
> Użytkownik "Stalker" napisał w wiadomości grup

> Łooo matko... Chiron, to jest właśnie przykład dlaczego pozostaniesz na
> zawsze sierżantem i to tylko jednej armii.
>
> W całej dysksuji na temat choćby i tego Załącznika 13-tego Tobie
> chodziło i chodzi TYLKO i WYŁĄCZNIE o to, żeby dowalić Tuskowi.
> I używałeś i używasz TYLKO i WYŁĄCZNIE argumentów kontra.
> Każdy może sprawdzić jak wyglądały te nasze "dyskusje".
> Ja ci po prostu dokładałem argumenty "pro" - żeby zbudować pełny obraz
> sytuacji. Każdy mógł sobie wtedy sam wyciągnąć wnioski...

> [...]
=======================================

Chiron, pierwszy raz od dłuższego ja sie mogę z Tobą zgodzić :-)

To jest dokładnie to co nas różni. Ty nie jesteś w stanie oceniać i
analizować sytuacji z dystansu i na chłodno. Nie jesteś w stanie oderwać
się od swoich przekonań i w sprawach, które wymagają zimnej głowy, ty
wyskakujesz z uczuciami i emocjami...

Ty jesteś Chiron tak jednostronnie zacietrzewiony, że w tym wszystkim
właśnie umknął Ci kompletnie fakt, że ja w rzeczonej sprawie
najnormalniej w świecie nie zająłem stanowiska :-)

Czyli: z poziomu analizy nie zszedłem na poziom emocjonalnego
zaangażowania po którejkolwiek ze stron.

Stalker, ale ten twój powyższy post choć tak emocjonlany, to
paradoksalnie przywraca całej sprawie odrobinę rozsądku...

DOKŁADNIE- widzimy zupełnie co innego. Ja widzę człowieka- Ciebie, który w
żadnym razie i w żaden sposób nie przyzna, że biega mu słoń w składzie
porcelany. Będzie wymyślał, cudaczył, racjonalizował- (to wcale nie słoń-
właściwie nie mamy na to żadnych dowodów. Poczekajmy na ustalenia
niezależnej komisji zoologów)- ale nie zobaczy, i już. Przecież w tej całej
sprawie smoleńskiej nie chodzi o zajęcie stanowiska-
tylko_o_zauważenie_prostego_faktu: ci, co mają zbadać i ogłosić prawdę-
kłamią i mataczą, a więc nie ogłoszą nam prawdy. To wszystko. Tyle, Panie
Wyprowadzony w Pole Marszałku, że bez tej umiejętności (zobaczenia rzeczy
takimi, jakie są i odniesienia się do nich- czyli prawidłowej oceny
sytuacji) im wyższy dowódca tym więcej żołnierzy skaże na śmierć. Ty po
prostu będziesz czekał, aż armia przeciwnika zajmie stanowiska (bo może chcą
nas tylko postraszyć, a tak naprawdę- chcą pogadać. Strzelają? No ale to
może ślepakami...itd)- i powybija Twoich żołnierzy. Ale za to będziesz miał
całe mnóstwo skomplikowanych usprawiedliwień, dlaczego straciłeś armię.

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron