Re: Dzieci i stypa. [Było: Re: i?ć czy nie i?ć (znowu ?lub)]

Data: 2002-03-29 10:52:51
Temat: Re: Dzieci i stypa. [Było: Re: i?ć czy nie i?ć (znowu ?lub)]
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl>

Użytkownik "AnieszkaP" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:a804th$b2m$3@news.tpi.pl...

> Chyba sie zle zrozumiałysmy ja sie pytałam jaka granice wieku uwazasz za
> dopuszczalna aby dziecko uczestniczyło w stypie lub weselu.

Nie ma granicy na stypie, bo czasem nie ma możliwości zapewnienia dziecku
innej opieki niż ta na stypie... Bo dziecko w takiej sytuacji powinno być z
rodziną.
Jak rodzice idą na wesele to jest dla dziecka inna sytuacja z
psychologicznego punktu widzenia... Swobodnie można dziecko zostawić z
kimkolwiek odpowiedzialnym i wiarygodnym dla rodziców.
Dziecko jak najbardziej powinno być na ślubie, ale na weselu nie...
Granica wieku jest zależna od tego jak rodzice sobie dziecko wychowali...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl