Re: Dzieci - razem czy osobno?

From: Paulinka <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Dzieci - razem czy osobno?
Date: Wed, 11 Apr 2007 23:04:46 +0200

Szpilka napisał(a):

> O tak, bywają tacy.
> U mnie chory psychicznie architekt projektował osiedle na którym mieszkam.
> Jakoś zapomniał o placu zabaw dla dzieci :-/
> I plac zabwa na siłę zrobili kosztem kawałka parkingu przy samym
> śmietniku. Grrr...

U nas plac zabaw pod nosem i parking nawet zrobili, ale dzielnica
okropna, bo tutaj się nic nie da kupić, nie dość, że drogo, to po
artykuły naprawdę niewysublimowane i tak musze jechać do centrum.
A niby moja Różanka to nie taka wiocha.

> My właśnie jesteśmy na etapie rozglądania się za jakimś kawałkiem ziemi.
> I ceny mnie zwalają z nóg :-(

To fakt, po wstąpieniu do UE ceny są czasem absurdalne.

--

Paulinka