Re: "Dzieci robią trumnę nauczycielce" - artykuł

Data: 2007-02-19 14:23:39
Temat: Re: "Dzieci robią trumnę nauczycielce" - artykuł
Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał w wiadomości
news:ercas7$dla$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał

> np. o życiu wiecznym, o wędrówce dusz, o reinkarnacji, o aniołkach i
> diabełkach, o niebie, o duchach, o pani z kosą - jeśli dla Ciebie to nie
> oczywistość to jak tłumaczysz dzieciom śmierć ?

Szczerze mówiąc dla mnie żadna z tych rzeczy nie jest oczywista i nie
potrafiłabym w ten sposób dzieciom o tym mówić. Ja swoim powiedziałam, że
babcia po prostu umarła i już jej z nami nie będzie. Żyła bardzo długo, dużo
w życiu zobaczyła, ale była już bardzo zmęczona życiem i umarła. Bo
każdykiedyś umiera. Przełknęli to bez dalszych tłumaczeń. Aha, mieli wtedy 5
i 10 lat, jeżeli to coś zmienia.

Agnieszka