Re: Dziecko nie chce chodzic do szkoly.

From: krys <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Dziecko nie chce chodzic do szkoly.
Date: Sun, 14 Oct 2007 12:28:37 +0200

Lolalny Lemur napisał(a):

> Ale teraz jest uczone przez tego pana?

Jest.

> Owszem. Sama posiadałam. Ale ta pani _była_ ewenementem. Nikt nic z
> tym nie zrobił wtedy.

Ja ewenementów spotkałam kilka. Nie było modne robienie czegokolwiek z
nimi. Starsi uczniowie nauczyli się po prostu robić sobie z nich w
końcu jaja ewentualnie używać gróźb odwetowych.

> Ale jakoś konkretnie?

Tak, konkretnie. Bez zbędnego patosu.

> Czemu niby?

Przydaje się, jak człowiek zrozumie, co do niego pisze, jest w stanie
się ustosunkować, zamiast robić okopów na własnych wyobrażeniach.

> Sama ten tryb stosujesz - z jakiej racji ja mam sie
> dostosować do Twojego widzimisię?

Odpłacam pięknym za nadobne.

> Nie musisz powtarzać - to już przeczytałam kilka razy. Nie rozumiesz,
> że to jest walka z patologią jako taką czy nic Cię ta patologia nie
> obchodzi, jezeli nie dotyczy Ciebie bezpośrednio?

Ja wiem, z czym mam walczyc i jakimi środkami. Dla mnie ważne jest
osiągnięcie celu, a nie puszczanie pary w gwizdek. I owszem - nie mam
ochoty cierpieć za miliony.

> Czyli jednak udało Ci się tych rodziców wychować poniekąd.

Guzik prawda. Oni nadal nie widza różnicy między siłą argumentów a
argumentami siły. I pasuje im to.

> Zachowanie godne naczelnych. Bynajmniej nie sapiens.

Lepsze to, niż totalna głupota i rzucanie się z motyką na słońce.

> EOT. Widzę, że zamiast zacząć używać mózgu i serca (tego, co ja
> nazywam sumieniem) lecisz w dobrze wszystkim znane gierki pod tytułem
> "jesteś głupia i masz krosty". Wymianę zdań uważam w tym momencie za
> zakończoną.

Gierki Ci się nie udały? Jak ktoś ma inne zdanie niż Ty, to jest
naczelnym nie używającym mózgu, w dodatku bez serca i sumienia?
Porażające.

Justyna
GG 6756000