Dzien Kobiet -- poradzcie

41. Data: 2006-03-06 10:05:36

Temat: Re: Dzien Kobiet -- poradzcie
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:1jh57ilv6l78i.dlg@franolan.net...

> Co byscie zrobili na miejscu moim i Byska?

BTW - a Dzień Chlopaka byl obchodzony?

PozdrawiaM

42. Data: 2006-03-06 10:14:56

Od: "Ewap" <e...@b...wroc.usun.to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elske" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Hyhyhyhy, siwa w fartuszku z falbankami, w podkoszulce z Cze piecze
> ciasteczka krzątając się po kuchni :-))). Piękne :-))))))

Jak bym tylko napisała, że kupić, to posądzono by mnie o brak wiary w Jej
umiejętności.

Ewa

43. Data: 2006-03-06 10:21:46

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewap <e...@b...wroc.usun.to.pl> napisał(a):

> Jak bym tylko napisała, że kupić, to posądzono by mnie o brak wiary w Jej
> umiejętności.

Zapewne nikt by się temu nie zdziwił :) Nie ukrywam się z impotencją
kulinarną ;)

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

44. Data: 2006-03-06 11:11:39

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adam Moczulski" napisał

> I wręczając wychowawczyni listę z pokwitowaniami niech nie zapomni rzucić
> mimochodem że być może w przyszłym roku uda się załatwić chińskie
> biustonosze.

Myśmy kiedyś dostały od kolegów z klasy trzepaczki do jajek. Mnie osobiście
jeszcze przychodzi do głowy "Instrukcja obsługi nowego dziecka" w ramach
przygotowywania dziewczynek do roli kobiety.

Siwa, ja bym chyba pozostawiła decyzję Byśkowi, skoro nie masz nic
naprzeciwko. Ważne, zeby wiedział, jakie mogą się z tym wiązać konsekwencje.
I to nie tyle chodzi o ocenę z zachowania, co o to, jak zostanie
potraktowany przez dziewczyny. Czy dziewczyny nie spojrzą na niego jak na
osobnika, który je lekceważy, czy co tam sobie dziewczyny mogą pomyśleć. W
końcu będzie jedynym, który dla tych dziewczyn niczego nie przygotuje. Jak
Bysiek będzie wiedział, co mu "grozi", to chyba będzie umiał podjąć decyzję.

Małgosia

45. Data: 2006-03-06 11:45:04

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> "Szeczęsliwy numerek" chyba odpada. Za młodzi są...

Wiesz... ta akceleracja... ;-)
--
Joanna (syn Michał 19 lat, córka Anna 17 lat)
http://jduszczynska.republika.pl

46. Data: 2006-03-06 12:11:41

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał

> Dobre! Ile kosztuje najtańszy?
> Nie grywam, bo statystycznie rzecz biorąc w kasynie szanse są większe.

Tia ... ale byś się wściekła jakby kupiony przez Ciebie los wygrał a kasę
zgarnęłaby wychowawczyni ;-)

Pozdrawiam
MOLNARka

47. Data: 2006-03-06 12:37:39

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 6 Mar 2006 00:53:26 +0100, siwa napisał(a):

> Co byscie zrobili na miejscu moim i Byska?

Na miejscu Byśka pewnie bym się rozchorował. Na Twoim pewnie bym go leczył.

puchaty

48. Data: 2006-03-06 13:05:52

Od: "Marta W." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Co byscie zrobili na miejscu moim i Byska?

Ja bym nie puscila do szkoly... Albo nie na ta lekcje na ktorej ma byc
wreczanie prezentow. Pomysl wychowawczyni debilny po prostu... O rany, musze
sie zaczac szykowac, ja mam trzech chlopakow:-)))

Marta, Kubus (5,10), Krzys (3,5) i Jas (3 miesiace)

49. Data: 2006-03-06 13:27:36

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kolorowa <v...@a...pl> napisał(a):

> Siwa, ja bym chyba pozostawiła decyzję Byśkowi, skoro nie masz nic
> naprzeciwko.

Właśnie mam... Decyzja nie należy do niego, szkoła każe -- on musi.
Tylko ja moge podjąć decyzję usprawiedliwienia go, dlaczego nie ma, a
szkoła _może_ to usprawiedliwienie uwzględnić, nie musi.
Bysiek nie chce, ja walczę ze sobą, żeby go nakłonić.

> Ważne, zeby wiedział, jakie mogą się z tym wiązać konsekwencje.

Jedynie szkolne.

> [...]
> Bysiek będzie wiedział, co mu "grozi", to chyba będzie umiał podjąć decyzję.

Pójdzie na wojnę i będzie chodził w glorii bohatera, co się
wychowaczyni nie kładniał, a i matkę ma z jajami.
W tym wieku to, co myślą dziewczyny jest mało ważne, a w zasadzie im
gorzej myślą tym lepiej. A koledzy tylko pozazdroszczą.

Chyba nie tędy droga.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

50. Data: 2006-03-06 14:12:04

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" :

> [...]
> W tym wieku to, co myślą dziewczyny jest mało ważne, a w zasadzie im
> gorzej myślą tym lepiej. A koledzy tylko pozazdroszczą.

Przecież wiesz, że od samego początku wychowujesz non-konformistę.
Takie są koszty tego jak go wychowujesz (wcale nie mówię że źle, ale nie
będzie miał w życiu łatwo).
Niestety świat jest czasem bardzo głupio skonstruowany, a z głupotą
nauczyciela, potem szefa itd. też trzeba się liczyć i czasem przyjąć ją "z
dobrodziejstwem inwentarza".

Ja mam męża krańcowego non-konformistę - i nie ma pracy po prostu, bo nigdy
nie umiał się pogodzić z durnymi pomysłami aktualnego szefa.

A ja albo miałam więcej szczęścia, albo umiałam czasem pójść na kompromis.
Moje dzieci też wyraźnie albo miały więcej szczęścia (i mądrzejszych
nauczycieli) od Byśka, albo po prostu z samej swojej natury olały głupie
pomysły, nawet nic mi o nich nie mówiąc, w każdym razie nigdy nie słyszałam
od nich o tego typu "uroczystościach".

Pozdrowienia.

Basia

pięciolatki do zerówki, sześciolatki do 1 klasy?
Koszmary
Biegunka i Coca-Cola
drenaż ucha u dziecka
Koniec roku 23 czerwca