Re: Dziwne "drgawki"

From: tomek wilicki <t...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Dziwne "drgawki"
Date: Thu, 28 May 2009 11:12:47 +0200

t...@o...pl wrote:

> Przez blisko 2 miesiące miałem problemy z żołądkiem - na to własnie
> brałem
> ten antybiotyk. Były rozwolnienia (ostre) i bóle żołądka, ale już
> przeszło
> i od 2 miesiący żołądek jest w super stanie;] co nie zmienia faktu że
> schudłem
> w tym czasie około 12 kg.
> Zagrzybienie - miałem podniebienia po antybiotyku, ale po kilku
> posmarowaniach
> nystatyną (chyba tak się to nazywalo) przeszło i jest ok.

No, to MOŻE być to - wypłukane ostrą infekcją przewodu pokarmowego
składniki, których miałeś bardzo mało już wcześniej na skutek wypłukania
cocacolą. Magnezu powinno się w takich sytuacjach brać przynajmniej
(podkreślam przynajmniej) 300 mg / dziennie czystego magnezu (z reguły na
tabletce pisze coś w rodzaju 500 mg mleczanu magnezu i ludzie myślą, że 500
mg biorą, tymczasem samego magnezu jest tam tylko 50 mg), do tego sok
pomidorowy, banany, wapno rozpuszczalne (bez aspartamu), witamina B
complex - i jeśli nie ma jakiejś choroby układu pokarmowego np blokującej
wchłanianie, po tygodniu - dwóch powinno być OK.

Ale podkreślam, to tylko możliwość, może być też tak, że masz jakąś inną
chorobę blokującą wchłanianie czy zwiększającą wydalanie.