E.celebritii

241. Data: 2017-05-15 22:38:58

Temat: Re: E.celebritii
Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-15 o 21:08, Ikselka pisze:

> Można i prać w bidecie, można i gary umyć.

No, nie wiem...
Być może masz rację.
Według mnie bidety są trochę nieporęczne do tych celów.

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

242. Data: 2017-05-16 09:16:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm <a...@w...pl> wrote:

> No, nie wiem...
> Być może masz rację.
> Według mnie bidety są trochę nieporęczne do tych celów.

A tak ci się spodobało "normalne pisanie" o myciu dzieci w bidecie.

243. Data: 2017-05-16 11:06:02

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-16 o 09:16, Ikselka pisze:

> A tak ci się spodobało "normalne pisanie" o myciu dzieci w bidecie.

To jest coś zupełnie innego. Dziecku pasuje wysokość, małe dziecko
wygodnie może sobie umyć ręce i buzię w bidecie a dorosłemu będzie
wygodnie umyć nogi. Ale nie bardzo mogę się zgodzić z tobą, co do mycia
garów. Według mnie nie masz racji.

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

244. Data: 2017-05-16 12:05:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm <a...@w...pl> wrote:

> [...]
> wygodnie może sobie umyć ręce i buzię w bidecie a dorosłemu będzie
> wygodnie umyć nogi. Ale nie bardzo mogę się zgodzić z tobą, co do mycia

Możesz myć dziecku ręce i buzię w bidecie, a garów już nie możesz? Myj je
na siedząco, najlepiej razem z czterema literami - wodę przy okazji
oszczędzisz.
LOL

245. Data: 2017-05-16 12:54:20

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-16 o 12:05, Ikselka pisze:

> Możesz myć dziecku ręce i buzię w bidecie, a garów już nie możesz?

Już wcześniej pisałem, że to bardzo nieporęczne.
Widać mamy inne zapatrywania na mycie naczyń w bidecie.

> Myj je
> na siedząco, najlepiej razem z czterema literami - wodę przy okazji
> oszczędzisz.

Dość intrygujące, nigdy bym na to nie wpadł.
Wychodzi na to, że naprawdę mamy zupełnie inne zapatrywania.

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

246. Data: 2017-05-16 13:05:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm <a...@w...pl> wrote:

> Już wcześniej pisałem, że to bardzo nieporęczne.
> Widać mamy inne zapatrywania na mycie naczyń w bidecie.

> Dość intrygujące, nigdy bym na to nie wpadł.
> Wychodzi na to, że naprawdę mamy zupełnie inne zapatrywania.

Nigdy bym nie wpadła na to, co ty określasz jako normalne (mycie rąk i buzi
w bidecie). Pomysł na tyle ciekawy, że idąc za tym niewątpliwym ciosem (w
moje rozumienie podstaw higieny) podrzucam ci tu pomysły na szersze
zastosowanie bidetu . Przecież skoro po umyciu d... w bidecie także
dziecięca buzia w nim u ciebie jest myta, no to garnki to już małe bolki
dla ciebie powinny być i nie wiem, dlaczego taki pomysł cię gorszy.
W sumie to i w muszli WC da się, nie? Bo niby czemu nie? Buzia czy garnek -
po co ci ten bidet właściwie?

247. Data: 2017-05-16 13:48:16

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-16 o 13:05, Ikselka pisze:

> Nigdy bym nie wpadła na to, co ty określasz jako normalne (mycie rąk i buzi
> w bidecie).

Dla małego dziecka to wygoda, do umywalki przecież nie dostaje.

> Pomysł na tyle ciekawy, że idąc za tym niewątpliwym ciosem (w
> moje rozumienie podstaw higieny)

O twoim rozumieniu podstaw higieny lepiej nie dyskutujmy. :D

> podrzucam ci tu pomysły na szersze
> zastosowanie bidetu . Przecież skoro po umyciu d... w bidecie także
> dziecięca buzia w nim u ciebie jest myta,

Chyba normalne, że dziecko myje sobie buzię i ręce?

> no to garnki to już małe bolki
> dla ciebie powinny być i nie wiem, dlaczego taki pomysł cię gorszy.

Gdybyś miała trochę inne to "swoje rozumienie podstaw higieny", pewnie
mogłabyś załapać tę subtelną różnicę w moim podejściu. Twój pomysł, żeby
garnki myć razem z "czterema literami" w bidecie pokazuje tę różnicę
dość wyraźnie.

> W sumie to i w muszli WC da się, nie? Bo niby czemu nie?

To stwierdzenie pokazuje bardzo dobrze różnicę w naszym pojmowaniu
podstaw higieny.

> Buzia czy garnek -
> po co ci ten bidet właściwie?

Nic nie poradzę na to, że nie rozumiesz takich oczywistości.

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

248. Data: 2017-05-16 15:11:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm <a...@w...pl> wrote:

> Dla małego dziecka to wygoda, do umywalki przecież nie dostaje.

> O twoim rozumieniu podstaw higieny lepiej nie dyskutujmy. :D

> Chyba normalne, że dziecko myje sobie buzię i ręce?

W BIDECIE - nie. Moje myły pod kranem.

249. Data: 2017-05-16 16:04:59

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-16 o 15:11, Ikselka pisze:

> W BIDECIE - nie. Moje myły pod kranem.

Jak pisałem wcześniej, małe dzieci do umywalki nie dosięgają. Bidet jest
dla nich najwygodniejszy.

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

250. Data: 2017-05-16 16:12:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm <a...@w...pl> wrote:

> Jak pisałem wcześniej, małe dzieci do umywalki nie dosięgają. Bidet jest
> dla nich najwygodniejszy.

Słowem - cywilizacja wkracza pod strzechy. LOL

Zaklęte rewiry.
noze kuchenne
Posolę sobie :-D
Szkodliwe pralki