Re: Ekspres ciśnieniowy do kawy - problem

From: "Mariusz \(Maniek\) Milobedzki" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Ekspres ciśnieniowy do kawy - problem
Date: Mon, 22 Sep 2003 14:42:33 +0200

mandragorax wrote:

> ciach
>
> Proponuje zakupic kawe grubo mielona, bo tylko taka jest przeznaczona
> do expresu cisnieniowego lub samemu ja zmielic. W sklepach niestety
> rzadko bywa takowa, ale w herbaciarniach juz tak.
Do naszej kawiarni kupuje wylacznie ziarnista kawe Alfredo (ew moge na priv
podac kontakt do dystrybutora - ale oferta jest skierowana raczej do firm).
1kg kosztuje cos ok 80pln (netto) kawa w czarnym opakowaniu oraz ok 70pln w
czerwonym - przy czym druga jako bardziej kwasna odpada.
Kawa z czarnego worka jest wysmienita ! Nasi klienci sie zachwycaja mialem
juz kilka zamowien na cale paczki - jesli ktos z Wwy reflektuje na ta kawe
to przy nastepnym zamowieniu moge wziac kilka kg wiecej.
Co do jej mocy - nie jestem w stanie wypic podwojnego espresso :)
Maniek Camry
GG: 2220373
m...@p...onet.pl
http://www.cukierniajeanette.republika.pl <- skromna probka naszych wyrobow