Re: Electro.pl i reklamacja Monstera

From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.dom
Subject: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Date: Tue, 20 Aug 2013 13:29:10 +0200

"J.F." hpv3llndefw5$....@4...net

> Ta sama ustawa.
> Eneuel zglasza ze mu sie telefon zawiesza, oni odpowiadaja ze
> naprawili, lub ze nie zauwazyli, telefon dalej sie zawiesza ... a wiec
> nie naprawili i idziesz do rzecznika sporzadzic wezwanie.

> A termin biegnie od pierwszego zgloszenia :-)
> I niby terminu naprawy nie ma w ustawie, tylko "ustosunkowania" sie,
> ale jestes juz na plusie, bo sie ustosunkowali nieprawidlowo.

> Oczywiscie moze byc problem z wykazaniem takiego zawieszania.

Przerabiałem już problem z nagrywarką i ZETO Białystok.
Ustawa antybublowa jest legislacyjnym bublem. Sam rzecznik
nie wie, co oznaczają niektóre (a jest ich sporo) terminy,
a rzecznik i szef inspekcji handlowej (powołują się obaj na
tę samą ustawę) nie mogą dojść do porozumienia. Ta ustawa to
pop prostu ,,miejsca pracy'' dla pseudourzędników. :)

Jedynym wyjściem jest ,,samosąd'', czyli rezygnacja z kupowania w tych sklepach.

-=-

Z FCN /Tlenofonem nijak nie mogłem dojść do porozumienia -- aż do czasu,
gdy firma EasyCall stała się śmiertelną konkurencją dla FCN/Tlenofonu.

--
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'