Data: 2013-08-20 16:33:45
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
Pokaż wszystkie nagłówki
W dniu 2013-08-20 12:13, J.F. pisze:
> Dnia Tue, 20 Aug 2013 02:14:09 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
>> "Irokez" 5212829c$0$1251$6...@n...neostrada.pl
>>>> Myslisz ze gdzies cie lepiej zalatwia ?
>>> Myślę, że w jakimkolwiek markecie jest lepiej kupić taką tanią chińszczyznę niż w
sklepach.
>> IMO masz rację. W Carrefourze traktują znacznie lepiej niż
>> w Electro.pl; Auchan? -- tego nie można opisać, :) bo tam
>> noszą niemal na rękach; real -- naprawdę z przyjemnością. :)
>> Eletro.pl to jakąś pomyłka.
>
> IMO - na jedno wyjdzie.
Po rożnych doświadczeniach śmiem twierdzić, że nie.
> Speca tam przeciez od tabletow nie maja, wiec wysla do serwisu i
> prosze czekac 2 tygodnie.
To zależy od marketu, towaru itd.
> Carfoura i Kauflanda musze pochwalic - faktycznie reklamacje
> zalatwiaja szybko. Ale chodzilo o swietlowki. Podejrzewam ze z
> tabletem byloby inaczej
Nie żebym tuzinami reklamował, ale np. w Auchan nie było
problemów z wymianą wadliwej elektroniki, czy zwrotu pieniędzy
za rzecz naprawianą nieskutecznie w serwisie. Różne
rzeczy też reklamowałem w Leroy Merlin czy Realu - bez
problemu.
> Tesco juz z glupia zapalniczka do gazu za 15 zl wolalo sie 2 tyg
> bujac.
W Tesco jak muszę to kupuję, ale nie chce mi się z nimi
dyskutować na żadne tematy (przynajmniej w PL) :>
|