Data: 2013-08-22 12:05:19
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Dnia Wed, 21 Aug 2013 18:47:45 +0200, Irokez napisał(a):
> W Tesco nic nie reklamowałem ale i też jadę tam jak nie ma innego wyjścia.
> Auchan - zero problemów z reklamacją czy też zwrotem czegoś, co nie
> spełnia cech opisanych na pudełku (np kierownica do PC firmy Manta co to
> miała mieć pedały analogowe, dostałem kasę i kupiłem Logitecha używanego
> w idealnym stanie).
Łaski nie robia - podrecznikowy wrecz przyklad niezgodnosci towaru z
umowa.
Dyskusja jest o tym czy w skomplikowanym przypadku sklep odda kase od
reki, czy odesle do serwisu.
No dobra, Tesco odeslalo tez nieskomplikowany przypadek.
> Rossmann kiedyś kupiłem DVD za 3 stówki, po prawie dwóch latach przed
> końcem gwarancji jak się zaczęło sypać pani nawet nie dyskutowała tylko
> od razu formularz zwrotu i kasa do ręki.
Dawno, niedawno ?
Bo od pewnego czasu to sprzedawcy twierdza ze odpowiadaja przez pol
roku. A potem to idz se pan naprawiac na gwarancji.
I troche racji w tym maja, tylko nie wiem jak szeroko ta moda panuje.
> W jakimkolwiek sklepie nie kupiłbym to problemy jak cholera robią.
> Akumulator Centry Futury jak zdechł po miesiącu to mi gość wciskał że go
> zepsułem bo auto źle ładuje. 8 letni Bosch na szczęście o tym nie
> wiedział i na nim bujałem się 2 miesiące puki nie dostałem nowego. Nigdy
> więcej Centry.
Ale ponoc Centra tak ma (i tez troche racji ma).
Nabyta w markecie zdaje sie tez.
J.
|