Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.poznan.pl!newsfeed.t
pinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: vonBraun <i...@s...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Empatia-telepatia - a ŚWIADOMOŚĆ [strasznie długie]
Date: Wed, 07 Apr 2004 22:25:03 +0200
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 44
Message-ID: <c51o23$cd0$1@atlantis.news.tpi.pl>
References: <c51315$7j8$1@inews.gazeta.pl> <2...@n...onet.pl>
<c519hq$pcd$1@inews.gazeta.pl> <c51a8e$j5g$1@nemesis.news.tpi.pl>
<c51al8$nco$1@inews.gazeta.pl> <c51bt0$4da$1@atlantis.news.tpi.pl>
<c51fap$nf6$1@inews.gazeta.pl> <c51gr4$l0j$1@nemesis.news.tpi.pl>
<c51itu$p3p$1@inews.gazeta.pl> <c51m1o$cun$1@nemesis.news.tpi.pl>
<c51nev$hof$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: host-ip51-186.crowley.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1081369475 12704 62.111.186.51 (7 Apr 2004 20:24:35
GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Apr 2004 20:24:35 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.6) Gecko/20040113
X-Accept-Language: en-us, en
In-Reply-To: <c51nev$hof$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:264575
Ukryj nagłówki
ksRobak wrote:
w news:c51nev$hof$1@inews.gazeta.pl
> Użytkownik "vonBraun" <i...@s...pl>
> news:c51m1o$cun$1@nemesis.news.tpi.pl...
> > Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>
> > news:c51itu$p3p$1@inews.gazeta.pl...
>
>
> >> No widzisz. Ty rozpoczynasz dysputę czy "szare komórki" są
> >> świadome istnienia bejsbola a więc piszesz o świadomości
> >> wewnętrznej obiektu a ja piszę o obserwowalnym FAKCIE
> >> świadomości zewnętrznej.
> >> Porównaj:
> >> do klasy wchodzi nauczyciel (katalizator)
> >> dzieci wstają (odpadają szare komórki)
> >> komentaż: dzieci wstają bo są świadome wejścia nauczyciela
> >> nauczyciel nie reaguje chemicznie z dziećmi
> >> nie ciągnie ich też za uszy (oddziaływania fizyczne). :)
> >> \|/ re:
>
> > I w uzupełnieniu:
> > dzieci widzą lub słyszą nauczyciela więc oddziaływanie fizyczne jest
> > vonBraun
>
> Dzieci wstają gdy wiedzą, że muszą wstać. To samo oddziaływanie
> fizyczne jest gdy dzieciom się powie, że nie muszą wstać - więc
> nie wstaną. To co z tym oddziaływaniem i świadomością faktu, że
> muszą wstać lub nie muszą wstać?? :-)
> \|/ re:
Masz wstawać gdy przyjdzie nauczyciel!
Masz siedzieć gdy przyjdzie nauczyciel!
Jak sobie to nagram na PC w programie Cool Edit i porównam
wykres fali dźwiękowej, wychodzi mi, że
wykres wygląda inaczej.
Więc już na tym poziomie wzorzec bodźca
czy "oddziaływanie fizyczne" mają inną charakterystykę
a nie jak piszesz taką samą.
pozdrawiam
vonBraun
|