Data: 2004-04-08 17:05:23
Temat: Re: Empatia-telepatia - a ŚWIADOMOŚĆ [strasznie długie]
Od: "ksRobak" <e...@g...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Użytkownik "vonBraun" <i...@s...pl>
news:c53tsa$p8v$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>
> news:c537is$po7$1@inews.gazeta.pl...
>> a więc do rzeczy. :)
>> Mamy srebrnego bejsbola pokrytego szarym nalotem którego
>> wkładamy do wody i w obecności katalizatora "szare komórki"
>> reagują.
>> Mamy także 2 klasy z uczniami w których jedni uczniowie reagują
>> na obecność nauczyciela a inni uczniowie nie reagują.
>> FAKT, że "szare komórki" opadają w 'świadomości' (obecności)
>> katalizatora -- ja nazwałem ŚWIADOMOŚCIĄ.
>> Oczywiście tym zjawiskiem rządzi informacja która w "tajemniczy"
>> sposób jest przekazywana poprzez środowisko wodne od
>> katalizatora do bejsbola. Nie znany jest jak na razie sposób
>> przekazywania tej informacji znany jest natomiast efekt końcowy
>> a więc konretne zachowania "szarych komórek". Te zachowania
>> nazywa się PRAWEM bowiem w takich samych warunkach
>> zachowania będą powtarzalne a więc PRAWO Bejsbola mówi, że
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
>> Jeśli w świadomości (obecności) katalizatora zaśniedziały bejsbol
>> wejdzie do wody to "szare komórki" będą mu pracować (odpadać)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
>> a więc informacja o obecności katalizatora w wodzie musi zostać
>> przez bejsbola odebrana. :-)
>> I teraz pytanie:
>> Jakie PRAWO rządzi zachowaniami świadomymi DZIECI o których
>> wspomniałeś powyżej? :)
>> Chodzi Ci o prawo, że są ludzkimi strasznie świadomymi DZIEĆMI?
>> ;)))
>> \|/ re:
> Sprawdź więc czy Cię rozumiem:
> Mamy układ zdolny do reagowania na obecność bodźca (informacja)
> (dzieci, szara substancja)
> Układ ten może w zależności od wstępnego ustawienia (instrukcja)
> reagować w jeden sposób na informację o obecności bodźca
> (szara substancja na obecność bodźca reaguje tylko w jeden sposób -
> odpada)
> Układ ten może reagować na dwa sposoby (dzieci w zależności od
> poinstruowania wstępnego wstaną po uzyskaniu informacji o wejściu
> nauczyciela bądź będą siedziały.)
> W domyśle układ ten może być jeszcze bardziej skomplikowany i
> reagować na więcej sposobów (ale to w tym momencie nie na temat)
> [ciach] ;)))
> pozdrawiam
> vonBraun
hehe :)
To nie bardzo jest tak jak byś chciał. Ja i Ty jesteśmy UFO i nie znamy
języka DZIECI. Wkładamy srebrmego bejsbola do wody i patrzymy
jak "szare komórki" reagują po włożeniu katalizatora ale przecież
"szare komórki" bejsbola nie mają oczu?!?! Skąd więc wiedzą(sic!), że
w wodzie znalazł się ten nieszczęsny obiekt???
Podobnie jest z tymi DZIEĆMI. Wchodzi nauczyciel a one wstają.
Skąd wiedzą, że mają wstać??? czy taki zestaw literek:
1. "kar bantumalikna bej duri matiraki" który pokazano dzieciom
oznacza, że jak wejdzie nauczuciel to mają oderwać tyłki od
stołków?
2. "wstań gdy wejdzie nauczyciel" czy te literki wywołają określone
zachowania gdy DZIECI będą "Niemce"?
Reakcja "szarych komórek" bejsbola jest oczywista. Świadome
obecności katalizatora w wodzie odpadają a więc wiedzą(!), że
w wodzie znalazł się katalizator. Z DZIEĆMI jest problem, bo jedne
wydają się wiedzieć a inne nie. Można je wytresować jak na przykład
niedźwiedzie i na widok nauczyciela będą stawać na baczność
lecz czym tresura niedźwiedzia różni się od tresury człowieka?? :-)
\|/ re:
|