Re: Faszyzm nie jest wcale taki zły!

Data: 2017-09-03 13:00:25
Temat: Re: Faszyzm nie jest wcale taki zły!
Od: "Chiron" <c...@t...ja>

Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości
news:oogg5k$3tq$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

> Tego nie wiemy, bośmy jeszcze nie zaznali prawdziwej wolności i Prawdy.

> Wszystkie maja wszczepiony zakaz, a te hodowlane w szczególności więc mi
> nie dawaj tutaj zwierząt za przykład. Człowiek ma być czymś wyższym niż
> zwierzęta, również te hodowlane, ale dopiero wówczas uwolni się od
> zachowań zwierzęcych gdy stanie sie Człowiekiem Świadomym.

> Jeżeli upowszechni się wiedzę o tym jak hodować wolne i odpowiedzialne
> społeczeństwo to efekt równości jest gwarantowany. Ty wysuwasz swoje
> twierdzenie tylko i wyłącznie na podstawie wiedzy już znanej i co więcej
> [...]

No dobrze. Rodzina- oczywiście. Należy dbać i to bardzo o rodzinę. Chcesz
eksperymentować ze swoją żoną i dziećmi? W granicach prawa- proszę bardzo.
Ba! Są rodziny, które uważają się za udane- a praktykują wielożeństwo.
Chcesz tak? Możesz sobie sprowadzić do domu kilka żon. Ja kpodasz się za
Syryjczyka- w Niemczech nawet państwo Ci to uzna :-). No ale są granice tej
"wolności" Nie możesz na ten przykład współżyć ze swoją córką- bez względu
na uzasadnienie tego.

--
Chiron