Re: Firma BRW nie dotrzymała terminu z umowy

Data: 2005-09-15 06:16:51
Temat: Re: Firma BRW nie dotrzymała terminu z umowy
Od: IrekR <i...@w...pl>

m...@o...pl wrote:

> Witam!
> Mam pytanie do Szanownych Grupowiczow, co moge zrobic firmie meblowej,
> ktora drastycznie przekroczyla termin dostawy mebli. Zamowilem meble

NIC.....

Dziwię się, że jeszcze nie wiesz, że niedotrzymywanie terminów w naszej
ojczyźnie to normalność. Zarówno przez hydraulików, murarzy, jak i
meblarzy.

Czasami się zastanawiam dlaczego tak jest? Według mnie nie chce im się robić
i zamiast zapieprzeć przez tydzień i zarobić 1000 zł to wolą poczekać na
frajera i za dzień roboty dostaną te 1000 zł. A że ludzie nie mają czasu i
machają rękami, to nic nie znaczy. W końcu sam napisałeś, że nie chcesz
zrywać umowy z nimi. Oni to wiedzą i Cię 'olewają'. Meble przywiozą jak np.
Pan Gienek wróci z urlopu. Bo gdzie się mają śpieszyć... klient
zapracowany, nie ma czasu szukać nowego salonu meblowego, goni go czas, to
nie ma wyjścia, podenerwuje się, ponarzeka, ale poczeka sobie.....

Zresztą znając życie to nie kupowałeś mebli w BRW, tylko w jakimś salonie,
które używa tylko logo BRW. Może oni mają tyle zamówień, że u nich Pan
Wiesiek się nie wyrabia z robotą?.....

--
pozdrawiam,
IrekR