Re: For Robakks. Hop, hop!

Data: 2010-01-28 21:16:10
Temat: Re: For Robakks. Hop, hop!
Od: "Robakks" <R...@g...pl>

"narciasz" <n...@g...com>
news:18043369-60ef-4f50-858b-ae0bc2f5067d@22g2000yqr
.googlegroups.com...
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Te, "Robakks!
>
> Dialog to porozumienie, mozliwosc zrozumienia postawy odmiennej niz
> nasza, zas postawa glupca, jest dla niego jedynie mozliwa.
> Glupiec nie tyle nie chce rozumiec innosci, co w ogole jej nie widzi.
> Nie chce widziec, wiec nie widzi.
> Glupcy (jak ty) widza tylko to, co chca. Okazuje sie (po tobie), ze
> jakos mozna z tym zyc.
> Glupcy sadza ze wszystko jest jasne i wyjasnione. Od zawsze twierdza,
> ze wlasnie to, co jest teraz, to juz wszystko i nie bedzie nic
> nowego.
> [...]

hehe
Świat Theoriomnogościowych mathematyków wierzy, że połowa zbioru
ma tę samą ilość elementów co cały zbiór, a ten fanatyzm bierze się
stąd, że pewiem żydowski prorok oglosił, iż Alef Zerowy jest Bogiem.
Ja rozumiem, że Alef Zerowy może być Bogiem dla Żydów, ale
przecież w Biblii napisano: "nie będziesz miał cudzych Bogów
przede mną". Dlaczego Polacy mają wierzyć w cudzego Boga? :)
Jesteś Żydem narciasz? :)
Robakks