GARY!! KUPUJCIE GARY !!!

21. Data: 2013-07-10 14:13:55

Temat: Re: GARY!! KUPUJCIE GARY !!!
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 10 lipca 2013 13:17:10 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
choroby alzheimera. czy powstaje w produktach przyrzadzanych w aluminiowych
naczyniach? dokladnie nie wiadomo, ale lepiej nie uzywac takowych w kuchni. w
szczegolnosci do potraw kwasnych!

-pokrywka-13-l-610-107.html

> Naprawde groźne to są garnki miedziane. I rury takież - do wody pitnej.
>
> Ludzie je sobie na potęgę teraz instalują...

garnki miedziane to najlepsze garnki na swiecie. tyle ze musza byc pobielane i
czyste. bowiem na powieszchni w kwasnym srodowisku latwo powstaje octan miedzi
(grynszpan) ktory jedna z najsilnieszych trucizn.

stosowanie rur miedzianych do instalacji wodociagowej nie jest wskazane... ale?

22. Data: 2013-07-10 15:24:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Jul 2013 05:13:55 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> stosowanie rur miedzianych do instalacji wodociagowej nie jest wskazane... ale?

Do PITNEJ wody nie jest.
http://kopalniawiedzy.pl/woda-miedz-zelazo-choroba-s
erca-cukrzyca-choroba-Alzheimera,9534
http://pubs.acs.org/doi/abs/10.1021/tx900338d?journa
lCode=crtoec

Jesli ma się miękką wodę, zagrożenie jest szczególnie duże - w miękkiej
wodzie miedź (jony) przechodzi do roztworu, wystarczy poobserwować zacieki
z miedzi przy bateriach itp w domach osób posiadajacych takie instalacje
wodne. Woda chlorowana też robi swoje, na innej zasadzie.

http://www.miedz.edu.pl/wordpress/wp-content/uploads
/2009/11/wplyw-instalacji-wodociagowych.pdf
Pod powyższym linkiem jest podane w sposób bardzo wyważony o miedzi, ale
wynika z tego rzecz bardzo ważna, że wszystko zalezy od rodzaju wody i
jakości wykonania instalacji. W skrócie - jeśli w wodzie jest np piasek czy
pył piaskowy, to się powierzchnia rur wyciera i jony miedzi przechodzą do
wody, a także jeśli woda jest miękka itp. A teraz niech ktoś zagwarantuje,
ze instalator rur nie zrobi błędu... i/lub nie pojawi się w wodzie coś, co
wplynie na zachowanie się miedzi.

--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

23. Data: 2013-07-10 18:13:14

Od: pwz <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-09 20:15, s...@g...com pisze:
> Jakieś 2-3 tygodnie temu drynda mi telefon... Chebel, słucham...

Panie Stachu Cheblu, jest Pan Mistrzem Świata!
Ukłony do samej ziemi
pwz

24. Data: 2013-07-15 23:44:31

Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ogniu piekielnym lub w temp. 1000 stopni (żeby powstał tlenek glinu), a
> potem zalany kwasem solnym żeby powstał chlorek glinu :-]

No nie, tlenek glinu powstaje bardzo latwo, tak latwo ze kazdy kawalek
aluminum w naszej atmosferze jest nim pokryty.

Przy czym jest on dosc odporny, utworzona warstwa chroni przed dalszym
utlenianiem, i nie rozpuszcza sie tak latwo.
Tym niemniej kwasow organicznych bym w tym nie gotowal, zasad
organicznych tez zreszta nie. Sam chlorek zapewne nie jest jakis
szczegolnie szkodliwy, bo sie latwo rozpuszcza i dysocjuje.
Jony aluminium zas juz sa podejrzane.

Ale ... mozna sobie popatrzec na taki stary, dlugo uzywany garnek ...
ciagle jest z grubej blachy.
Czyli niewiele tego aluminium przeszlo do potraw. No ale tez niewiele
trzeba do Alzheimera :-)

A stal nierdzewna z kolei uwalnia szkodliwy nikiel i chrom :-)

J.

25. Data: 2013-07-16 00:05:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Jul 2013 23:44:31 +0200, J.F. napisał(a):

> [...]
>
> Przy czym jest on dosc odporny, utworzona warstwa chroni przed dalszym
> utlenianiem, i nie rozpuszcza sie tak latwo.

Pasywacja - owszem, działa, pod warunkiem, że Al2O3 nie jest mechanicznie
likwidowany przez permanentne szorowanie i mieszanie podczas gotowania - A
JEST.

> Tym niemniej kwasow organicznych bym w tym nie gotowal, zasad
> organicznych tez zreszta nie. Sam chlorek zapewne nie jest jakis
> szczegolnie szkodliwy, bo sie latwo rozpuszcza i dysocjuje.

Jednak jeśli dostaje się do organizmu z garnków TAKŻE innymi drogami i to
stale, to...

"(...)Glin należy do grupy pierwiastków balastowych, czyli takich które
ulegają akumulacji w organizmach żywych. To właśnie dzięki tej właściwości
pierwiastka, jego wieloletnie nagromadzanie się w naszych komórkach, może
doprowadzić do daleko idących zmian, znajdujących odzwierciedlenie w
zwiększonym prawdopodobieństwie zachorowania na powyższe choroby. Sole
glinu: _chlorek glinu (aluminium chloride)_, chlorowodorek glinu
(aluminium chlorhydrate), tetrahydroksychlorek glinowocyrkonowy GLY
(aluminium zirconium tetrachlorohydrex), _chlorek glinu (aluminium
chloride)_, siarczan glinu (aluminium sulphate) i fenosiarczan glinu
(aluminium phenosulphate) dodawane są do kosmetyków w wysokich stężeniach.
_Chlorek glinu_, chlorowodorek glinu i tetrahydroksychlorek
glinowocyrkonowyGLY dodawane są odpowiednio w stężeniach 15%, 20% i 25%
wagowych. Kosmetyk nanoszony pod pachami i w okolicy piersi, pozostaje tam
przez wiele godzin. Co więcej, środki te niezwykle trudno wymyć z naszej
skóry za pomocą łagodnych środków myjących takich jak szampony czy żele.
Dodatkowymi wrotami dla wnikania w naszą skórę toksycznego aluminium są
mikrootarcia i maleńkie skaleczenia, które powstają podczas depilacji.

Badania wykazały, że skutki działania aluminium obejmują uszkodzenia DNA
zaburzające prawidłowy szlak sygnałowy procesu wzrostu. Przy zastosowaniu
metody kometowej wykazano również, że aluminium znajdujące się
antyperspirantach może wywoływać uszkodzenia DNA na poziomie pojedynczej
komórki. Glin może przyczyniać się do powstania stresu oksydacyjnego
poprzez zakłócanie prawidłowego funkcjonowania czynników transkrypcyjnych.
Może także wywierać negatywny wpływ na prawidłowe działanie receptora
estrogenowego poprzez ,,naśladowanie estrogenu". To ,,naśladownictwo"
bezpośrednio przyczynia się do wzrostu częstotliwości zachorowań na raka
piersi, a liczba doniesień na ten temat z roku na rok niepokojąco wzrasta.
Co gorsze, złośliwe nowotwory piersi, wbrew powszechnej opinii dotyczą już
coraz młodszych kobiet.

Inną niż poprzez skórę drogą, przedostaje się do organizmu aluminium,
podejrzewane o przyczynianie się do neurodegeneracji. Pamiętajmy o tym, że
oprócz sztyftów czy popularnych kulek, na sklepowych półkach spotkamy
wielką gamę antyperspirantów w aerozolu. Wdychane przez nas cząsteczki
związków aluminium mogą mieć istotny wpływ na rozwój chorób centralnego
układu nerwowego. Badania potwierdziły, że wdychanie aerozoli, w których
składzie znajdziemy sole aluminium, zwiększa masę ciała, ale o wiele
bardziej niepokojący jest fakt, że zwiększeniu ulega także masa mózgu. To
właśnie dlatego naukowcy dopatrują się związku między popularnie dodawanym
do codziennych produktów pielęgnacyjnych aluminium, a chorobą Alzheimera."

> Jony aluminium zas juz sa podejrzane.
>
> Ale ... mozna sobie popatrzec na taki stary, dlugo uzywany garnek ...
> ciagle jest z grubej blachy.

Grubej-gładkiej? - nie, grubej z wżerami, weź taki garnek pod lupę to
będziesz widział :-|
Więc wiesz, ser szwajcarski też jest gruby.

> Czyli niewiele tego aluminium przeszlo do potraw.

Raczej bardzo(!) wiele - czyt. wyżej o wżerach.

> No ale tez niewiele
> trzeba do Alzheimera :-)
>
> A stal nierdzewna z kolei uwalnia szkodliwy nikiel i chrom :-)

Kwasoodporna niekoniecznie, w każdym razie mniej.

26. Data: 2013-07-16 10:33:10

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.07.2013 20:15, s...@g...com pisze:
> Jakieś 2-3 tygodnie temu drynda mi telefon...

Wczoraj na przejściu dla pieszych "wygrałam" bilet na występ Bałtroczyka
poprzedzony prezentacją warsztatów kulinarnych...
Myślę, że skończy się podobnie ;)
Ciekawe tylko jaki kabaret odstawi Bałtroczyk :D
--
Pozdrówki
Anai

27. Data: 2013-07-16 10:48:53

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Tue, 16 Jul 2013 10:52:52 +0200 osobnik zwany Sara napisał:

> Moja babcia była na "pokazie promocyjnym" wełnianych kołder zdrowotnych
> i materaców wibracyjnych, podobny show. Wmawiali ludziom, ze to
> antidotum na wszelkie choroby, babcia jest dość odporna i dobrego
> zdrowia, więc nie kupiła, ale mnóstwo emerytów dało się zachęcić (nie
> chcę pisać nabrać). Ciekawe, że ta sprzedaż bezpośrednia wciąż odnosi
> sukcesy.

do tego opisywane były przypadki, gdy kupowali za 200-300zł a potem sie
okazywało, że to dopiero pierwsza rata i zostało im jeszcze tylko 20 do
spłacenia. No cóż oszustów nie brakuje a ludzie są bardzo podatni na
manipulacje.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

28. Data: 2013-07-16 10:52:52

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

29. Data: 2013-07-16 11:02:39

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-16 10:48, masti pisze:

> [...]
> okazywało, że to dopiero pierwsza rata i zostało im jeszcze tylko 20 do
> spłacenia. No cóż oszustów nie brakuje a ludzie są bardzo podatni na

Paskudne jest to, ze grupę docelową tych "komiwojażerów" stanowią starsi
ludzie przeważnie o niskich dochodach, którzy nie czytają wszelkich
aneksów drobnym druczkiem, nie dopytują o szczegóły umowy, są ufni i
łatwo ich zmanipulować.

30. Data: 2013-07-18 19:54:56

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.07.2013 10:33, Anai pisze:

> Wczoraj na przejściu dla pieszych "wygrałam" bilet na występ Bałtroczyka
> poprzedzony prezentacją warsztatów kulinarnych...
> Myślę, że skończy się podobnie ;)
> Ciekawe tylko jaki kabaret odstawi Bałtroczyk :D

Boszz... co za masakra - 2 godziny z mojego życia zmarnowane :/
Bałtroczyk wprawdzie zabawny, ale reszta tragedia...
Sposób traktowania ludzi bez komentarza, zwłaszcza kiedy okazuje się, że
nie dałeś się naciągnąć, bo oczywiście okazało się, że warsztaty
kulinarne to nic innego jak prezentacja garów po 8 tysi za 4 sztuki -
ile kosztował komplet pojęcia nie mam, ale też chyba niespecjalnie mnie
to interesuje... O_o
Zdegustowana jestem, najbardziej tym, że dałam się podpuścić i w ogóle
tam poszłam... Ech, ludzka naiwności :/

--

Babka cytrynowa jak od Sowy
Re: Cummul - przyprawa ktorej nie znam