Re: Gdzie można dostać mop do tłuszczu?

Data: 2012-02-05 20:29:28
Temat: Re: Gdzie można dostać mop do tłuszczu?
Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

news:yflvceevu5k0.c5jnl6y4shuz.dlg@40tude.net...
> [...]
RI

> http://www.fide.pl/pl/kuchenprofi/szklany_oddzielacz
_do_tluszczu__1012362800/834/
> http://www.gmaxvision.pl/oddzielacz-do-tluszczu.html
> http://www.superwnetrze.pl/Oliwa-i-ocet,k44/Pipeta-d
o-sosow-i-marynat-Cuisipro,t3327.html

Niestety nie jest to o co mi dokładnie chodzi. Chodzi o to by zebrać tłuszcz
z obojętnie jakiej potrawy. Potrawy mięsne trochę ciężko tym dzbankiem
oddzielić od tłuszczu. Mop jest szybszy, wystarczy kilka ruchów i już.
Ciekaw jestem czy to ma ktoś w UE, bo sprowadzać to z USA to trochę za drogo
wychodzi.