Gdzie można tanio kupic baterie do zegarka itp

21. Data: 2012-02-02 15:30:17

Temat: Re: Gdzie można tanio kupic baterie do zegarka itp
Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kapsel <k...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> "żydzenie" przeca...
>
> Fakt jest taki, że marże na tych bateryjkach są często ogromne i jak
> potrzebujesz częściej/więcej (mam wagę kuchenną na 2 takie bateryjki) to
> się robi dziwnie (ta waga kosztowała, razem z 2 bateryjkami - 23 zł). Każdy
> może sprzedawać swój towar po ile tam wymyśli, chciałem tylko zauważyć że
> pytanie o tanie źródło tego typu baterii niekoniecznie jest bezzasadne.

> cy punkt.
>
> Człowiek, u którego kupiłem baterię prowadzi zakład dorabiania kluczy
> jeszcze i często tam stoję po 20 minut zanim kolejka zejdzie.

To mama nie dorobiła Ci sznurka żebyś na szyi nosił?

22. Data: 2012-02-02 15:31:17

Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kapsel <k...@o...pl> napisał(a):

> Wy się śmiejecie z człowieka, a ostatnio kupowałem baterie CR232 i to mi 8
> zł policzył zegarmistrz, a za to można kupić 4 paluszki alkaiczne o nieco
> większej mocy :]

Podobno paluszka ciężko wsadzić do zegarka.

23. Data: 2012-02-02 15:33:05

Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

kogutek napisał(a):
> Ale potem trzeba do zegarmistrza iść zeby przełożył baterie.
I problem wraca gdzie tani zegarmistrz :/
--
Krzysiek

24. Data: 2012-02-02 15:33:14

Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

dorato <b...@k...com> napisał(a):

> Użytkownik "Andy Niwiński" >
>
> Nie zawsze to co wydaje się oczywiste takie jest w rzeczywisosci. Np można
> zakładać że będąc lojalnym klientem dostanie się lepszą cenę. A w
> rzeczywistości nie zawsze tak jest. Np w telefonii komórkowej.

Lepszą cenę na baterię za złotówkę wymienianą raz na dwa lata bo się jest
stałym klientem. Ubawiłeś mnie. Proszę nie pisz nic więcej bo mi się zajad
zrobił i mnie boli jak się śmieję.

25. Data: 2012-02-02 15:34:08

Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof 45 <m...@v...pl> napisał(a):

> cen
> I problem wraca gdzie tani zegarmistrz :/
Jak to gdzie? Na Lipowej 14

26. Data: 2012-02-02 17:45:51

Od: "dorato" <b...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kogutek" <
. Ubawiłeś mnie. Proszę nie pisz nic więcej bo mi się zajad
> zrobił i mnie boli jak się śmieję.

Stan twojego zdrowia z pewnością wszystkich interesuje

27. Data: 2012-02-02 18:10:39

Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

dorato <b...@k...com> napisał(a):

> Użytkownik "kogutek" <
> .. Ubawiłeś mnie. Proszę nie pisz nic więcej bo mi się zajad
>
> Stan twojego zdrowia z pewnością wszystkich interesuje

Mniej więcej tak interesuje jak hurtowy zakup jednej baterii do zegarka i
program lojalnościowy z tym związany.

28. Data: 2012-02-02 20:39:42

Od: wolim <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-02 16:34, kogutek pisze:

> Jak to gdzie? Na Lipowej 14

Niemożliwe, na Lipowej 14 mieszka mój dziadek. Ma 83 lata i całe życie
pracował jako kierowca. Nigdy nie naprawiał zegarków.

Pozdrawiam,
MW

29. Data: 2012-02-02 22:39:37

Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

wolim <n...@t...pl> napisał(a):

> Niemożliwe, na Lipowej 14 mieszka mój dziadek. Ma 83 lata i całe życie
> pracował jako kierowca. Nigdy nie naprawiał zegarków.
>
> Pozdrawiam,
> MW
Zarzucasz ze mijam się z prawdą. Jak tak, to jutro na łąkach. Broń możesz wybrać.

30. Data: 2012-02-04 04:45:56

Od: wolim <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-02 23:39, kogutek pisze:

> Zarzucasz ze mijam się z prawdą. Jak tak, to jutro na łąkach. Broń możesz wybrać.

Ale na Niskich Łąkach, czy na Łąkach Trzebnickich? Jeśli zaś chodzi o
broń, to proponuję pojedynek na tasery. Oczywiście zasilane bateryjnie.
Termin jutrzejszy mi nie pasuje, podam go w najbliższym czasie - muszę
najpierw kupić baterię do tasera, a nigdzie nie mogę znaleźć w dobrej cenie.

Pozdrawiam,
MW

Głupie pytanie
czym uszczelnic?
Miesięczny koszt pralki i suszarki
Czyszczenie kuchenki
ogrzanie garażu gazem z butli - co wybrać?