Re: Gdzie szukać info nt wymogu stroju WF

From: "Orka" <o...@o...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Gdzie szukać info nt wymogu stroju WF
Date: Wed, 3 Sep 2008 20:35:35 +0200

Użytkownik "Harun al Rashid" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
news:48beb5a0$1@news.home.net.pl...

> Na spodenki za kilka złotych? Nie rozumiem, zakładałaś, że nie będzie
> chodzić na wf, że podręczniki, kredki, bloki, zeszyty i takie tam
> zakupiłaś a stroju gimnastycznego nie?

A Ty umiesz ze zrozumieniem czytać? Nie wątpię w potrzebę zakupu T-shirtu,
wygodnych sportowych spodenek i tenisówek-nigdzie tego nie zasugerowałam.
Pytam, gdzie jest napisane, że stroje sportowe mają mieć jednakowy kolor.
Jakby wymagano spodenek zielonych w różowe gwiazdki, to dla Ciebie też by
było normalne?

Też jesteś z Gdańska, więc poradź mi gdzie kupić spodenki "za kilka złotych"
? W lumpeksie? Obeszłam dziś cały Wrzeszcz, i wierz mi, że raz -kupno
granatowych spodenek dla dorastającej panienki to spore wyzwanie, rozmiary z
reguły kończą się na 152, a często tylko na 146, i zwyczajnie są za małe. A
dwa-kupno spodenek w sklepie sportowym-damskich "s" nie wchodzi w grę, bo
kosztują 79 zł-to jak dla mnie nie jest kilka złotych.
Spodenki granatowe są dla mnie "widzimisiem" pani, bo nie widzę ku temu
żadnych rzeczowych powodów. Dziecku ma być na WF przede wszystkim wygodnie,
a nie ma ładnie wyglądać. WF jest pierwszy a dzieci nie mają jak się wykąpać
po lekcji (chyba szkoła wychodzi z założenia, że 10 latki się nie
pocą)-takie żądanie jest dla mnie co najmniej nie na miejscu. (P. S. pan od
wf chłopców z tej samej klasy nie wymaga od nich jednolitego koloru spodni)

Orka