Gluten nie jest szkodliwy, poza celiakią?

121. Data: 2015-02-22 12:21:26

Temat: Re: Gluten nie jest szkodliwy, poza celiakią?
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> Dlatego też napisałam - że nie mam nic przeciwko "ospa party", bo udział
> w nim jest dobrowolny (każdy ryzykuje na własny rachunek).
>
> Znam natomiast matkę, która wysłała chore na ospę dziecko na kolonie,
> twierdząc, że to nikomu przecież nie zaszkodzi.

Taka matka powinna zapewnić opieke poszkodowanym oraz zwrócic wszelkie
koszty.

> Przecież nikt nie zmusi Cię do zaszczepienia dziecka, jeśli są ku temu
> przeciwwskazania. Dlatego trzeba wybierać dobrych lekarzy.

Nie? A grzywny to na kogo nakładają?
Opiekę społeczną na rodziców kto nasyła?
J.

www.kontestacja.com

122. Data: 2015-02-22 12:35:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Feb 2015 12:21:26 +0100, krys napisał(a):

> Nie? A grzywny to na kogo nakładają?
> Opiekę społeczną na rodziców kto nasyła?

Dla zainteresowanych - warto poczytać (polecam cały wątek), jak się sprawy
mają w praktyce:
http://forumprawne.org/prawo-rodzinne-opiekuncze/609
-jak-ominac-obowiazek-szczepien.html
--

XL
pewni siebie.

123. Data: 2015-02-22 12:36:49

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> Zmienia zasadniczo. Mówienie że ktoś podaje rtęć bezpośrednio do krwi
> nie jest brakiem precyzji - jest wyrachowanym straszeniem ludzi
> złym skojarzeniem z rtęcią. To tak jakbyś chciała kogos przekonać do
> niejedzenia miodu i powiedziała (prawdę!) "jesz rzyguliny pszczół" :-)
> To jest wożenie się po emocjach, wykorzystywanie skojarzeń do swoich
> celów, manipulacja strachem, uczuciami matczynymi do dziecka, itp...

A reklama pustej kołyski, bo matka nie zaszczepiła na pneumokoki to troska o
życie i zdrowie niemowląt, prawda?

> A jesteś autorką omawianego artykułu ? Miło mi doktorze Jerzy Jaśkowski
> :-)

Nie jestem, ale do autora mi Twoja charakterystyka wybitnie nie pasowała.
To skromnie pomyślałam o sobie;-)

> Zanim tym się zajmiesz, zwróć uwagę na zasadniczą różnicę gdy ADI
> dotyczy dawek przyjmowanych CODZIENNIE PRZEZ CAŁE ŻYCIE.
> Jaki to ma związek z jednorazową szczepionką?

Doczytałeś, że w szczepionkach jest 10-20 mrazy przekroczona dopuszczalna
dzienna dawka? Szszepionkę, o ile pamietam, podaje się raz a dobrze, a nie
po kropelce.

> Nie odsyłaj mnie do niego - napisz mi czemu TY się z tym zgadzasz.
> Bo chyba dobrze zakładam, że się z nim zgadzasz, skoro cytujesz go tutaj?

Dlatego, że od wielu lat czytam, co pisze, znajduję potwierdzenie również u
innych. Odwołuje się do podręczników i źródeł, które mozna zweryfikować. W
dodatku to, co on pisze, znajduje również odzwierciedlenie w moich
obserwacjach na żywych znanych mi organizmach.

> A powinnaś, bo ewidentnie dałaś się zmanipulować.

Zawsze ulegasz jakiejś manipulacji, to jest pewnik.

> Ja nie tylko narzekam, byłbym na Twoim miejscu wkurzony!
> I uderzyłbym z pretensjami od razu do autora tego wadliwego artykułu
> z pytaniami czy CELOWO wprowadził mnie w błąd czy po prostu sam
> nie wie co pisze.

Problem polega na tym, że ja mu wierzę.

> Ustaliliśmy już, że to "clou" to wynik wadliwego eksperymentu.
> Bariera krew-mózg istnieje i pracuje u dzieci od samego początku.

> Być może pisze głupoty.
> Tak jak dr Jerzy Jaśkowski w zacytowanym przez Ciebie tekście.

Ja nie mam wykształcenia ani doświadczenia pozwalającego podważać mi ich
dokonania.

> Wykazałem już jeden EWIDENTNY błąd w jego artykule (na temat ADI)
> a Ty mu dalej wierzysz? Dlaczego?

Jak bedę mieć wystarczająco duzo czasu, to zbadam to Twoje ADI.

> Ale inni lekarze też siedzą w tym od lat.
> Ty jednak wybierasz tego lekarza a nie innego.
> Na jakiej podstawie to robisz, skoro sama przyznajesz żeś za cienka?

Wyżej Ci napisałam. Poza tym - bo mogę.
Życie mnie nauczyło, że warto słuchać "wariatów".
Ale to NTG.

> Sugerujesz że nie zrobił błędu bo głupcem nie jest, czyli celowo
> manipuluje?

Nie sugeruję, tylko przedstawiam Ci, kim jest J.J.
I nie narzucam kultu.

J.

www.kontestacja.com

124. Data: 2015-02-22 12:44:19

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> [...]
> niej niekorzystny) jednak na tym akurat polega, że zgłaszająca jest
> doktorem biotechnologii, adiunktem i co tam jeszcze - i nie dała sobie
> wcisnąć odmowy "bo tak". Lekarka przy niej nwypełniła zgłsozenie,acz
> bardzo wrogo nastawiona. No jasne, przecież nie o to chodziło
> producentowi, aby lekarz propagujący jego produkty skrzętnie odnotowywał
> takie "efekty"...
>
> Czy tak samo potoczyłaby się ta rozmowa z matką dziecka z NOP, która nie
> ma na tyle tupetu i wykształcenia, aby nimi poprzeć swą decyzję o

Mój dyżurny "wariat" Jaśkowski twierdzi, że lekarze wręcz mają wydane
dyrektywy, żeby nie zgłaszać.

J.

www.kontestacja.com

125. Data: 2015-02-22 13:30:20

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-22 o 12:21, krys pisze:
> Nie? A grzywny to na kogo nakładają? Opiekę społeczną na rodziców kto
> nasyła?

Justyna, a tak bez emocji i szczerze - znasz osobiście kogoś, kogo coś
takiego spotkało mimo przeciwwskazań do szczepień?
Ja znam kilka matek, które szczepiły z dużym opóźnieniem albo nie
zaszczepiły (z różnych powodów zdrowotnych) i nie miały do czynienia z
żadną opieką społeczną.

Wiadomo, jeśli ktoś nie szczepi "bo tak wyczytał w internecie i już", to
może ma jakieś problemy.

Ewa

126. Data: 2015-02-22 13:34:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Feb 2015 12:44:19 +0100, krys napisał(a):

> Mój dyżurny "wariat" Jaśkowski twierdzi, że lekarze wręcz mają wydane
> dyrektywy, żeby nie zgłaszać.

Można się było domyślić tego po reakcji tej pani - dlatego chcemy sprawdzić
dalsze losy zgłoszenia. Tylko jak? - przecież zwykłe pytanie nic nie da.
Muszę spytaćcórkę, czy dostała podpisany egzemplarz dla siebie, ale wątpię,
bo o niczym takim mi nie mówiła. Była zdenerwowana, więc pewnie nie
pomyślała o tym...

--

XL
pewni siebie.

127. Data: 2015-02-22 13:44:42

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> Justyna, a tak bez emocji i szczerze - znasz osobiście kogoś, kogo coś
> takiego spotkało mimo przeciwwskazań do szczepień?

Znam osobiście kogoś, kto nie szczepi i zaliczył wizytę opieki społecznej.
Ten ktoś uczestniczy w życiu rodziców, którzy mieli sprawę sadową po tym,
jak przestali szczepić, bo zauważyuli, że dziecku zdrowie podupada i
odmówili szczepień nie chcąc potegowac strat. Sprawa dotyczyła braku
zasadności nałożenia grzywny.

> [...]
> żadną opieką społeczną.
>
> Wiadomo, jeśli ktoś nie szczepi "bo tak wyczytał w internecie i już", to

Problem polega na tym, że tak naprawdę nikt nie ma prawa poddawać dziecka
eksperymentom medycznym, zwłaszcza wbrew woli jego opiekunów prawnych.

A jak była przebadana szczepionka na raka szyjki, to się zaczynamy
dowiadywać.

J.

www.kontestacja.com

128. Data: 2015-02-22 13:48:03

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> [...]
> nie da. Muszę spytaćcórkę, czy dostała podpisany egzemplarz dla siebie,
> ale wątpię, bo o niczym takim mi nie mówiła. Była zdenerwowana, więc

Nie wiem, jak sprawdzić, ja na jej miejscu nie wyskakiwałabym przed
orkiestrę. BTW ciekawe czy w karcie/książeczce zdrowia dziecka jest
odnotowany NOP.

Wszak to ważna informacja.

J.

www.kontestacja.com

129. Data: 2015-02-22 13:56:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Feb 2015 13:44:42 +0100, krys napisał(a):

> A jak była przebadana szczepionka na raka szyjki, to się zaczynamy
> dowiadywać.

https://pl-pl.facebook.com/notes/og%C3%B3lnopolskie-
stowarzyszenie-wiedzy-o-szczepieniach-stop-nop/szcze
pionka-przeciw-hpv-poznaj-fakty-zanim-zaszczepisz/59
9682476725851
--

XL
pewni siebie.

130. Data: 2015-02-22 13:56:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Feb 2015 13:48:03 +0100, krys napisał(a):

> Nie wiem, jak sprawdzić, ja na jej miejscu nie wyskakiwałabym przed
> orkiestrę. BTW ciekawe czy w karcie/książeczce zdrowia dziecka jest
> odnotowany NOP.
>
> Wszak to ważna informacja.

Chyba tak, coś mówiła - spytam.

--

XL
pewni siebie.

Patriotyzm narodowy a kuchnia polska
Czym ostrzyć :-)
Bigos dla Iwanosa
Noże ceramiczne
Chleb pszenny z dodatkiem czarnych oliwek z puszki