Gluten nie jest szkodliwy, poza celiakią?

191. Data: 2015-02-25 15:31:24

Temat: Re: Gluten nie jest szkodliwy, poza celiakią?
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message
news:54edd2d6$0$2188$65785112@news.neostrada.pl...

> Zmieniamy temat?

Nie, ja to odebrałem na zasadzie argumentu na temat szkodliwości: gdyby
C2H5OH był trucizną w najmniejszej ilości to nie można byłoby go legalnie
kupić. Pewnie tak samo jak niemożna dziś legalnie kupić trucizny o nazwie
papierosy ;-)

192. Data: 2015-02-25 15:35:13

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> O taką wspaniałomyślność bym władzy nie podejrzewała. ;-)

Może to nie wspaniałomyślność - moze to tylko chłodne wyrachowanie? W końcu
zdrowsze społeczeństwo więcej płaci podatków do kasy państwowej i mniej
pieniędzy marnuje się na L4 i szpitale. A skoro i tak alkohol produkowano by
(patrz doświadczenie z Prohibicją w USA!) i dzięki jego nielegalności
nabijanoby kiebzę przestępcom to chyba lepiej obrót alkoholem zalegalizować
niż zakazywać. Podobna logika używana jest przy próbach legalizacji
"miękkich" narkotyków (np. marihuana).

193. Data: 2015-02-25 15:37:05

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message
> Mój dziadek całe dorosłe życie zaczynał dzień od setki spirytusu.

A Twój ojciec? Też był alkoholikiem?

194. Data: 2015-02-25 16:44:55

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-25 10:37, obywatel bbjk uprzejmie donosi:

> Niektórzy przez chleb.

Śmiejcie się, śmiejcie, ale mnie uczono nie zakąszać chlebem. Niby
prawda ludowa, a znalazła odwierciedlenie w naukowych dysertacjach.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

195. Data: 2015-02-25 16:48:22

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-25 12:55, obywatel krys uprzejmie donosi:

> Skoro tak, to dlaczego alkohol nadal zalega LEGALNIE na półkach?

Jesteś za legalizacją marychy?

196. Data: 2015-02-25 17:08:14

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> Bo gdyby go na półkach w sklepie nie było to ludzie robiliby go sami.

No jakie te ludzie głupie, nie?
A Państwo takie bezsilne, że pozwala szkodliwe substancje sprzedawać, i
jeszcze z tego zyski ciągnie.

Pozdrawiam
J.

www.kontestacja.com

197. Data: 2015-02-25 17:10:00

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> Zmieniamy temat?

Dlaczego? Proszę tylko o wyciągmniecie wniosków, również z pierwszej części
artykułu.

J.

www.kontestacja.com

198. Data: 2015-02-25 17:15:40

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-25 o 15:31, Pszemol pisze:
> [...]
> gdyby C2H5OH był trucizną w najmniejszej ilości to nie można byłoby go
> legalnie kupić. Pewnie tak samo jak niemożna dziś legalnie kupić

A nienienie, jeszcze nie ustaliliśmy, jaka jest ta minimalna
nieszkodliwa codzienna dawka "czystego alkoholu". Być może to ta
wchłaniana z chlebem albo kefirem (liczona w mg?), jak niektórzy
podpowiadają.
W takim razie można by zapytać - dlaczego legalnie zalegają na półce
pasty do zębów z dodatkiem fluoru. :)

Ewa

199. Data: 2015-02-25 17:19:32

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> Dokładnie tak!
> Więc szczepionka jest lekarstwem, bo jest grubo poniżej dawki toksycznej!
> Sugestie że jest trucizną "bo jest powyżej ADI" są jak sama widzisz
> błędne.

Nie widzę. Nie wiesz, czy jest ponizej dawki toksycznej, zwłaszcza, że znane
są przypadki zejść śmiertelnych po podaniu szczepionek. A to wszystko ładnie
wygląda, jeśli to dotyczy ludzi na drugim końcu świata. Gorzej, jeśli to ja*
zostanę z okaleczonym przez szczepionkę dzieckiem.

*konkretny rodzic
J.

www.kontestacja.com

200. Data: 2015-02-25 17:19:50

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> No jakie te ludzie głupie, nie?

No jesteśmy głupie ludzie. I sami sobie robimy krzywdę tymczasowo
podtruwając mózg alkoholem - widać lubimy efekty jakie to podtruwanie
niesie.

> A Państwo takie bezsilne, że pozwala szkodliwe substancje sprzedawać, i
> jeszcze z tego zyski ciągnie.

Poczytaj o amerykańskiej prohibicji - przekonasz się, że rzeczywiście zakaz
sprzedaży alkoholu, ładnie wygląda na papierze, ale w praktyce jest
nieskuteczny i tylko pompuje nadmuchany koszt kontrabandy w kieszeń
kryminalistów finansujących za te pieniądze inną działalność przestępczą.

Patriotyzm narodowy a kuchnia polska
Czym ostrzyć :-)
Bigos dla Iwanosa
Noże ceramiczne
Chleb pszenny z dodatkiem czarnych oliwek z puszki