Gluten nie jest szkodliwy, poza celiakią?

91. Data: 2015-02-21 17:13:01

Temat: Re: Gluten nie jest szkodliwy, poza celiakią?
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Pszemol napisał:

> Pomogę Ci, to proste... elektronicy są bardzo tolerancyjni i pozwalają
> dziewczynkom na wtykanie żeńskich wtyków do męskich gniazdek :-)))
>
> Tu masz przykład gniazdka męskiego:
> http://ecx.images-amazon.com/images/I/31s7bwEBtPL._S
X425_.jpg

> A tu wtyczki żeńskiej:
> http://i00.i.aliimg.com/img/pb/039/824/687/687824039
_957.jpg

A co tam szukać po jakichś bebechach elektronicznych. Ogólnie znany
przykład żeńskiej wtyczki, to końcówka od myszki, tej najbardziej
oldskulowej (rs-322, szeregowej -- tak po fachowemu). Kabel modemowy,
tego samego typu, mógł mieć dwie wtyczki żeńskie, lub żeńską i męską.

Nie żebym miał nadzieję, że ktoś coś zrozumie, tak tylko napisałem.

Jarek

--
-- Szwejku, Jezus Maria, Himmelherrgott, ja was zastrzelę, bydlę jedno,
ośle, kretynie, gówniarzu jeden! Czy można być takim bałwanem?

92. Data: 2015-02-21 17:52:55

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-21 16:00, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> "Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message

> Ciekawe masz skojarzenia :-)))
> A w ogóle kogut z kurą to chyba tylko gniazdka mają ;-)

Dlatego jaja z tego wychodzą.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

93. Data: 2015-02-21 17:54:47

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2015-02-21 16:00, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> Dlatego jaja z tego wychodzą.

:-))

94. Data: 2015-02-21 17:55:03

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-21 17:13, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> [...]
> tego samego typu, mógł mieć dwie wtyczki żeńskie, lub żeńską i męską.
>
> Nie żebym miał nadzieję, że ktoś coś zrozumie, tak tylko napisałem.

Absolwentka informatyki może chyba zrozumie.

nie żeby ja, ja jestem zwykłą humanistą

95. Data: 2015-02-21 17:56:34

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .02.2015 o 16:49 FEniks <x...@p...fm> pisze:

> Bo trzeba było przy okazji opowiedzieć o czułości wejścia i czułości
> wyjścia. ;)

Owszem, czułości się zdarzają...
Ale akurat te wtyki/gniazdka należało rozpatrywać pod kątem oporu
(wewnętrznego), niestety.

--
Trefniś

96. Data: 2015-02-21 17:58:23

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-21 16:29, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> Nie, to nie tak - lekarze nie mają tyle chemii na studiach co farmaceuci.
> To raz. Dwa - lekarze pierwszego kontaktu mają diagnozować choroby
> "z grubsza" i na tym się znają. Resztą zajmują się SPECJALIŚCI.
> Dlaczego? Bo specjalista ma dużo głębszą wiedzę na ścisły/wąski
> temat a lekarz pierwszego kontaktu ma wiedzę płytszą ale szeroką.

No dobra dobra... jest jakiś specjalista chorób wieku dziecięcego
przebywanych w dorosłości?
Pytam, bo znam takiego jednego, co na świnkę zachorował po 40-tce.
I druga zabawna anegdotka: coraz mniej młodych pediatrów rozpoznaje odrę.

97. Data: 2015-02-21 18:06:51

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-21 o 17:58, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-02-21 16:29, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> No dobra dobra... jest jakiś specjalista chorób wieku dziecięcego
> przebywanych w dorosłości?

Z tym z założenia powinien poradzić sobie lekarz rodzinny, czyli
pierwszego kontaktu.

> I druga zabawna anegdotka: coraz mniej młodych pediatrów rozpoznaje odrę.

To też wina szczepionek.

Ewa

98. Data: 2015-02-21 18:08:28

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .02.2015 o 16:51 XL <i...@g...pl> pisze:

> [...]
> żeńskie",
> no ale tego nazewnictwa to ja już naprawdę nie rozumiem 3-)))

Bo to "przesądy światło ćmiące" :)
Od dawna już na szczęście nieaktualne.

Gniazdo, wydawałoby się jest bierne. A jest sporo gniazd typu męskiego.
Poza tym ktoś już wyłuszczał - dwa kable mogą mieć komplementarne wtyki.
Który z nich staje się gniazdem, to zależy wyłącznie od sposobu wykonania
połączenia.
Nie widzę nic zaskakującego we wkładaniu wtyku żeńskiego.

PS. Wkładanie wtyczek do gniazdek jest ściśle powiązane z wykorzystaniem
elektrycznego sprzętu AGD w kuchni, gdyby chciał twierdzić, że to NTG.

--
Trefniś

99. Data: 2015-02-21 18:19:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Feb 2015 17:58:23 +0100, Qrczak napisał(a):

> Pytam, bo znam takiego jednego, co na świnkę zachorował po 40-tce.

Ujć, mam nadzieję, że mając już dzieci.

--

XL
pewni siebie.

100. Data: 2015-02-21 18:22:38

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pytam, bo znam takiego jednego, co na świnkę zachorował po 40-tce.
> I druga zabawna anegdotka: coraz mniej młodych pediatrów rozpoznaje odrę.

Co do świnki to dziwne, ale co do odry to jest to jak najbardziej
zrozumiałe - przecież ta choroba, tak jak wiele innych (Heinego
-Medina) dzięki rutynowym szczepionkom jest praktycznie
wytrzebiona z naszej populacji. Całymi dekadami nie ma nowych
przypadków więc jak ma doktor się wyćwiczyć na jej rozpoznawaniu?

Patriotyzm narodowy a kuchnia polska
Czym ostrzyć :-)
Bigos dla Iwanosa
Noże ceramiczne
Chleb pszenny z dodatkiem czarnych oliwek z puszki