Gluten nie jest szkodliwy, poza celiakią?

101. Data: 2015-02-21 18:26:09

Temat: Re: Gluten nie jest szkodliwy, poza celiakią?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Feb 2015 18:08:28 +0100, Trefniś napisał(a):

> Bo to "przesądy światło ćmiące" :)
> Od dawna już na szczęście nieaktualne.
>
> Gniazdo, wydawałoby się jest bierne. A jest sporo gniazd typu męskiego.
> Poza tym ktoś już wyłuszczał - dwa kable mogą mieć komplementarne wtyki.
> Który z nich staje się gniazdem, to zależy wyłącznie od sposobu wykonania
> połączenia.
> Nie widzę nic zaskakującego we wkładaniu wtyku żeńskiego.

"Nie rozumiem" niekoniecznie oznacza "nie pojmuję", więc moze ktoś i
wyłuszczał, ale... to on _nie pojął_, o co biega - ot co. Trochę elokwencji
mu brakło widać 3-]

> PS. Wkładanie wtyczek do gniazdek jest ściśle powiązane z wykorzystaniem
> elektrycznego sprzętu AGD w kuchni, gdyby chciał twierdzić, że to NTG.

Ach, pisano już dziś tutaj o "gniazdku i wtyczce" wcale nie w odniesieniach
kuchennych, więc się nie czuj jakoś szczególnie zobligowany do powyższych
uzasadnień :-)

--

XL
pewni siebie.

102. Data: 2015-02-21 18:31:18

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .02.2015 o 15:50 XL <i...@g...pl> pisze:

(...)
> Z mądrymi facetami zawsze. Głupi są jak... głupie kobiety. Czyli nie
> chodzi
> o płeć.

Ikselka chce zaciemnić obraz :)

Głupi facet jest głupi bez pardonu.
Kobieta zaś często za taką chce w konkretnej sytuacji uchodzić, żeby mógł
się nią zaopiekować mężczyzna. Skoro my się na to łapiemy, to widać w tym
mądrość!

--
Trefniś

103. Data: 2015-02-21 18:37:38

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-21 18:22, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> "Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message
>
> Co do świnki to dziwne, ale co do odry to jest to jak najbardziej
> zrozumiałe - przecież ta choroba, tak jak wiele innych (Heinego
> -Medina) dzięki rutynowym szczepionkom jest praktycznie
> wytrzebiona z naszej populacji. Całymi dekadami nie ma nowych
> przypadków więc jak ma doktor się wyćwiczyć na jej rozpoznawaniu?

Mam nadzieję, że nie mieszkasz w Kalifornii.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

104. Data: 2015-02-21 18:38:17

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .02.2015 o 18:06 FEniks <x...@p...fm> pisze:

> W dniu 2015-02-21 o 17:58, Qrczak pisze:

(...)

> Z tym z założenia powinien poradzić sobie lekarz rodzinny, czyli
> pierwszego kontaktu.

Przychodzi młode, spłonione dziewczę do lekarza:
- Panie doktorze... Bo ja jeszcze nie...
- Ależ to się świetnie składa, bo ja właśnie jestem lekarzem pierwszego
kontaktu!

--
Trefniś

105. Data: 2015-02-21 18:41:48

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z tym z założenia powinien poradzić sobie lekarz rodzinny, czyli
> pierwszego kontaktu.

Lekarz rodzinny nie musi być specjalizacji pediatrycznej.
W pierwszy kontakt średnio wierzę.

106. Data: 2015-02-21 19:30:30

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-21 o 18:41, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-02-21 18:06, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Lekarz rodzinny nie musi być specjalizacji pediatrycznej.

Nie musi, ale w praktyce:

"Wśród lekarzy rodzinnych ze specjalizacją w trybie "krótkiej ścieżki"
od początku istnienia medycyny rodzinnej dominują lekarze interniści i
pediatrzy."

http://pl.wikipedia.org/wiki/Medycyna_rodzinna

Ewa

107. Data: 2015-02-21 19:39:01

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-21 o 18:22, Pszemol pisze:
> [...]
> wytrzebiona z naszej populacji. Całymi dekadami nie ma nowych
> przypadków więc jak ma doktor się wyćwiczyć na jej rozpoznawaniu?

Ale za to szwedzcy lekarze przyjeżdżają do nas zapoznawać się z
zaawansowaną postacią raka szyjki macicy, więc nie miejmy kompleksów. ;-)

Ewa

108. Data: 2015-02-21 20:10:33

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> "Wśród lekarzy rodzinnych ze specjalizacją w trybie "krótkiej ścieżki"
> od początku istnienia medycyny rodzinnej dominują lekarze interniści i

Pediatrów owych się nie obawiam. Póki żyją.

109. Data: 2015-02-21 20:30:23

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.02.2015 o 16:20, FEniks pisze:

> A dlaczego miałby coś takiego podpisywać? Czy kiedy kupuję samochód,
> proszę sprzedawcę/producenta o podpisanie gwarancji, że tym samochodem
> się nie zabiję, ani nie spowoduję wypadku?...

Analogia naciągana :)
Oczywiście, że od producenta auta masz gwarancję, że jest ono bezpieczne
i wszystkie układy działają zgodnie z założeniami.
W przeciwnym wypadku bez problemu otrzymasz odszkodowanie, często nawet
bez wzywania producenta przed sąd.
Z lekami i lekarzami już nie jest tak prosto:)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

110. Data: 2015-02-21 20:35:33

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2015-02-21 18:22, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> Mam nadzieję, że nie mieszkasz w Kalifornii.

No niestety - ostatnie epidemie odry w rejonach Kalifornii właśnie
są skutkiem propagandy antyszczepionkowej - owoce zbierają.

Patriotyzm narodowy a kuchnia polska
Czym ostrzyć :-)
Bigos dla Iwanosa
Noże ceramiczne
Chleb pszenny z dodatkiem czarnych oliwek z puszki