Gluten nie jest szkodliwy, poza celiakią?

251. Data: 2015-02-25 20:35:40

Temat: Re: Gluten nie jest szkodliwy, poza celiakią?
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> I to jest to równouprawnienie???????

A czy ja jestem feminazistką????

J.

www.kontestacja.com

252. Data: 2015-02-25 20:41:22

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> Zastanów się teraz chwilkę, co oznacza dla kierowcy że na skrzyżowaniu
> ma dla swojego kierunku jazdy zielone swiatło? Jak zmieniłoby się to
> jak jeździ się przez typowe miasto jeśli nie byłoby dla pieszych
> ograniczeń kiedy mogą wejść na pasy blokując jezdnie dla samochodów?

A po co Ci pasy? Przecież piesi moga przechodzić gdzie chcą?
A dasz wiarę, że jak wysiada sygnalizacja świetlna to jednak ludzie masowo
się nie rozjeżdżają?

> Super - ale u nas też nie ma żadnego twardego "zakazu" - możesz
> wejść na jezdnię, wiąże się to z ryzykiem potrącenia przez samochód
> lub opłaty od Straży Miejskiej/Policji... Nie widzę problemu.

Ale tam policja Cię nie ściga. Czerwone światło, pusta ulica, mandacik
proszę.

J.

www.kontestacja.com

253. Data: 2015-02-25 20:49:41

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> Nic o Tobie nie "myślę" bo nie chcę kierować się uprzedzeniami...
> Pytam bo chcę poznać odpowiedź zamiast zgadywać.

Ależ kieruj się do woli;-) Było nie ciąć;-P

> I czy nie zgodzisz się w takim razie, po lekturze na ten temat,
> że zakaz sprzedaży alkoholu jest/byłby beznadziejnie bezskuteczny?

tak samo, jak zakaz handlu narkotykami.

> :-) Ja bym sobie życzył aby komercyjna telewizja robiła to na co
> reklamodawcy jej pozwalają a właśnie *publiczna* telewizja i publiczne
> radio właśnie było reprezentacją nas, głosujących i była utrzymywana z
> naszych pieniędzy (abonamentu)

Pójdźmy dalej - niech oni sobie wszyscy te "misje" zakodują, a my sobie
kupmy dekodery i dostęp. Wtedy każdy sobie wykupi co zechce i nasze portfele
ustalą, co ma byc w tv czy radio.

> a nie z podatków (czyli z podziału rządowej
> michy) było niezależne od aktualnie rządzącej elity

No weeeź, toż to sprzeczne z założeniami."Gdyby Goebbels miał TV, Niemcy do
dziś nie wiedzieliby, że przegrali wojnę."

> i zajmowało się
> aktywniej śledzeniem, tropieniem nieuczciwych, przekupnych polityków
> informując o przekrętach swoich widzów... Tylko kogo interesuje taka
> działalność TV/radia?

Są tacy dziennikarze. Nieliczni i doświadczeni, o doświadczeniach
opowiadający w internecie.

J.

www.kontestacja.com

254. Data: 2015-02-25 20:50:22

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> A dawka jest mniejsza bo kobiety są mniejsze/lżejsze?
> Czy mniejsza dawka jest już przeliczona na kg żywej wagi kobiety i wciąż
> mniejsza?

Kobiety są mniejsze i mają troszkę inny metabolizm.

J.

www.kontestacja.com

255. Data: 2015-02-25 20:51:52

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> Wskaźnik ADI podaje się na kg masy ciała (o ile się orientuję). Ale
> niech Ci będzie, załóżmy te 15g. Czy temu, który całe życie wchłania
> codziennie te 15g, po 300g jednorazowo coś się stanie? Widywałam
> osobiście takich, którym po takiej dawce czystego alkoholu nic złego się
> nie stało. ;)

A wiesz, dlaczego Rosjanie mają żal do zachodnich naukowców, że nie
rozwiązali problemu kaca?
Bo tam, gdzie dla Rosjanina jest kac, dla człowieka zachodu jest śmierć.;-)

J.

www.kontestacja.com

256. Data: 2015-02-25 21:14:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Feb 2015 20:41:22 +0100, krys napisał(a):

> A po co Ci pasy? Przecież piesi moga przechodzić gdzie chcą?
> A dasz wiarę, że jak wysiada sygnalizacja świetlna to jednak ludzie masowo
> się nie rozjeżdżają?

Ba, zaczynają nawet UWAŻAĆ 333-)
--

XL
pewni siebie.

257. Data: 2015-02-25 21:16:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Feb 2015 20:50:22 +0100, krys napisał(a):

> Kobiety są mniejsze i mają troszkę inny metabolizm.

Np pani Grodzka 333-]

--

XL
pewni siebie.

258. Data: 2015-02-25 21:16:59

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Pszemol napisał:

> [...]
> się aktywniej śledzeniem, tropieniem nieuczciwych, przekupnych polityków
> informując o przekrętach swoich widzów... Tylko kogo interesuje taka

Mnie na pewno nie! Telewizja *publiczna*, która zajmuje się "tropieniem
nieuczciwych, przekupnych polityków", to najgorsza telewizja, jaką mogę
sobie wyobrazić. Gorsza nawet od "Tańca pod lodem". Takie rzeczy, to niech
sobie finansuje prywatny inwstor. Dla tej grupki, ktra zechce to oglądać.

Podałem przed chwilą przykład BBC. Bo to dobry przykład. Oni potrafią za
publiczne pieniądze zrobić na przykład coś takiego:

http://youtu.be/rV2CXOw5T9k

To zdecydowanie lepiej wydane pieniądze, niż te na realizację serialu
pod tytułem "Słoń a sprawa polska".

Jarek

--
A uczniowie, którzy wtedy byli w ogrodzie zoologicznym, opuścili się
w nauce i stali się chuliganami. Podobno piją wódkę i tłuką szyby.

259. Data: 2015-02-25 21:32:45

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Kobiety są mniejsze i mają troszkę inny metabolizm.

A feministki uparcie przekonują nas, że należy im się tyle samo! ;-)

260. Data: 2015-02-25 21:42:07

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ kieruj się do woli;-) Było nie ciąć;-P

Dlaczego namawiasz mnie do robienia czegoś czego nie chce robić? :-)

> tak samo, jak zakaz handlu narkotykami.

Myślę, że troszkę mniej skuteczny z alkoholem.
Łatwiej ukryć bimbrownię niż plantację marychy.

> Pójdźmy dalej - niech oni sobie wszyscy te "misje" zakodują, a my sobie
> kupmy dekodery i dostęp. Wtedy każdy sobie wykupi co zechce i nasze
> portfele ustalą, co ma byc w tv czy radio.

Na to sie nie zgodzą, tak samo jak KRK nie zgadza się na wprowadzenie
deklaracji od Katolików w celach podatkowych - po prostu znają typowego
Polaka który da się pociąć na żywca i wyrzeknie się matczynej wiary
jak w ten sposób będzie mógł uniknać zapłaty...

> No weeeź, toż to sprzeczne z założeniami."Gdyby Goebbels miał TV,
> Niemcy do dziś nie wiedzieliby, że przegrali wojnę."

Wygląda mi na to, że angielska BBC chce uchodzić za taką rozgłośnię
niezależną od aktualnie rządzącej elity i z różnym skutkiem raczej im to
wychodzi... W USA jest też taka publiczna telewizja (PBS) i radio (NPR)
utrzymywana w dużej mierze z dobrowolnych opłat widzów/słuchaczy oferująca
programy dosyć neutralne politycznie.

> Są tacy dziennikarze. Nieliczni i doświadczeni, o doświadczeniach
> opowiadający w internecie.

Tylko że niezależni dziennikarze mający jakaś małą witrynkę w sieci nie mają
takich zasobów ani możliwości do dyspozycji jakie ma publiczna telewizja
więc nie wszędzie wejdą, nie każde drzwi otworzą - lepiej gdy takimi
rzeczami zajmie sie jakieś duży organizm medialny o dużej oglądalności niż
jakiś niszowy dziennikarzyna z małą witrynką, którego łatwo okrzyknąć
"nawiedzonym oszołomem" i efektywnie zamknąć mu "paszczę".

Patriotyzm narodowy a kuchnia polska
Czym ostrzyć :-)
Bigos dla Iwanosa
Noże ceramiczne
Chleb pszenny z dodatkiem czarnych oliwek z puszki