Gluten nie jest szkodliwy, poza celiakią?

21. Data: 2015-02-19 17:45:38

Temat: Re: Gluten nie jest szkodliwy, poza celiakią?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-19 o 16:56, Trefniś pisze:

> (...)

> Uff, jednak niektórzy zrozumieli właściwie...
> Zmroziło mnie - bo Ikselka rzeczywiście sugerowała, żem cham i prostak...

Nie takie rzeczy tu ludziom wmawiano. ;)

> Zwłaszcza rodzice nie szczepiący swoich dzieci powinni dbać o to, żeby
> wszyscy wokół byli zaszczepieni na wszystkie możliwe choroby!

Dokładnie!

> Było (jest?) jeszcze coś zabawnego w podobnym guście - "ospa party"...
> Ale to już całkiem NTG i to chyba była krótka moda...

Co poniektórzy jeszcze praktykują.

Ewa

22. Data: 2015-02-19 17:56:09

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .02.2015 o 17:45 FEniks <x...@p...fm> pisze:

(...)

> Co poniektórzy jeszcze praktykują.

A potem "do pieca na trzy Zdrowaśki"
:(

--
Trefniś

23. Data: 2015-02-19 18:35:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Feb 2015 17:18:18 +0100, Trefniś napisał(a):

> Ty naprawdę masz _totalnie_ inną logiczność!
> Dla mnie trudną do sklasyfikowania.

Owszem, sporo osób ma trudnosci. Ale i sporo doskonale rozumie.

> Pisałem o przeżywalności NIESZCZEPIONYCH właśnie!

A ja o przeżywalności SZCZEPIONYCH właśnie.

24. Data: 2015-02-19 20:20:29

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .02.2015 o 18:35 XL <i...@g...pl> pisze:

> Owszem, sporo osób ma trudnosci. Ale i sporo doskonale rozumie.

> A ja o przeżywalności SZCZEPIONYCH właśnie.

Ale tu _nikt_ nie mówił o szczepieniu dzieci i o dzieciach szczepionych!
Zaznaczaj proszę, że nagle zmieniasz temat.

--
Trefniś

25. Data: 2015-02-19 20:30:47

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr" <p...@n...com> wrote in message
> Okazało się, że badania były zrobione nierzetelnie, wnioski wyciągnięto
> pochopne - a mit poszedł w świat. Ale to nie temat na tę grupę.

Jeszcze nie czytałem następnych postów w wątku ale jestem pewny
że się mylisz: jest tu z nami osoba, która zrobi z tego na 100% temat
na tej grupie. W końcu kto by się przejmował tematyką grupy, nie?

26. Data: 2015-02-19 20:33:20

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Trefniś" <t...@m...com> wrote in message
> Być może starsze panie, już bez zdolności rozrodczej
> - a widzące wszędzie spiski.

Mówisz może o tej grupowiczce która niedawno chwaliła
się tu, że kupuje podpaski aby się 20 lat odmłodzić? ;-)

27. Data: 2015-02-19 20:36:24

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Masz dzieci?

Czytałaś opis grupy? Podlinkuję Ci, aby Ci było łatwiej:
http://www.usenet.pl/opisy/pl.rec.kuchnia
Cytuję fragment:
"Bedziemy rozmawiac jak sobie mozna zrobic cos ciekawego do jedzenia
i picia, co jest godne polecenia a co nie, gdzie mozna zjesc dobrze
(restauracje, bary, fast foody, itp.), gdzie lepiej nie wchodzic zeby nie
skonczyc na toksykologii. Nie bedziemy gadac o "dupie marynie" Grupa
bedzie dla tych ktorych bedzie to interesowac, niekoniecznie szefow
kuchni...."

28. Data: 2015-02-19 20:37:23

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Czyli nie masz dzieci, a głosujesz, jakbyś cokolwiek wiedział "w temacie".

Oglądnęłaś już film "Ida"?
Czy głosujesz i petycje podpisujesz, jakbyś cokolwiek wiedziała "w temacie"?

29. Data: 2015-02-19 20:40:28

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Owszem, sporo osób ma trudnosci. Ale i sporo doskonale rozumie.

Jest tu z nami ktoś z tej drugiej grupy?
Podać umiesz choć jedną ksywkę?

30. Data: 2015-02-19 20:54:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Feb 2015 20:20:29 +0100, Trefniś napisał(a):

> Ale tu _nikt_ nie mówił o szczepieniu dzieci i o dzieciach szczepionych!

Jak to "nikt" - przecież sam ciągle o szczepieniach gadasz:

"Propagowanie informacji o szkodliwości szczepionek była niepożądane
_zwłaszcza_ przez tych, którzy dzieci nie szczepili."

"Albo dlatego, że widział niebezpieczeństwo braku szczepień dla _dziecka_
(i sam je poddawał szczepieniom, lub zamierzał).
Albo dlatego, że dziecko _bez_ szczepień ma szanse nie chorować wtedy,
kiedy nikt z otoczenia nie choruje! To takie _proste_ ! Dla przeciwników
szczepień tworzenie takiej mody byłoby zagrożeniem!"

> [...]
Było (jest?) jeszcze coś zabawnego w podobnym guście - "ospa party"..."

> Zaznaczaj proszę, że nagle zmieniasz temat.

j.w.

Patriotyzm narodowy a kuchnia polska
Czym ostrzyć :-)
Bigos dla Iwanosa
Noże ceramiczne
Chleb pszenny z dodatkiem czarnych oliwek z puszki