Re: Gotowana młoda kapusta

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Subject: Re: Gotowana młoda kapusta
<mm3blu$9b6$1@usenet.news.interia.pl> <mm753v$d5q$1@dont-email.me>
<mm8btp$hi7$1@usenet.news.interia.pl> <mm8c5p$r6b$2@node1.news.atman.pl>
<55882f0a$0$2201$65785112@news.neostrada.pl>
<mmaund$qub$1@node2.news.atman.pl> <mmbdcg$r79$1@usenet.news.interia.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl> <mmlbok$vhh$1@dont-email.me>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<55920d29$0$27530$65785112@news.neostrada.pl>
<5592b6b2$0$8369$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
<5592d2b1$0$8387$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<mmvtcu$tfi$1@node2.news.atman.pl>
Date: Wed, 1 Jul 2015 23:18:51 +0200

Pani Basia napisała:

> Nie przeceniałabym z tą strategią.

A co z Tymi, Którzy Muszą? Bo jak tu pisać o tym, że u starej
Maciejowej urodziło się cielę z dwiema głowami? Jak o tym pisać,
skoro wydarzenie to gościło już na łamach "Wieści Kumoterskich",
a zacny ten periodyk regularnie macany jest przez spidery gugla,
więc to już nawet nie są wieści od kumotrów, tylko wieści od samego
Google. Nie można już odmalować własnymi słowy tego cielęcego
wzroku działającego ze zdwojoną siłą. Prawo pierwszej publikacji
ciąży bardziej jeszcze, niż prawo pierwszej nocy. Jak napisać o
latach swej młodości? Jak o Bitwie Warszawskiej? Jak o pracy
Alexandra Fleminga czy Ludwika Pasteura? Gugla wtedy nie było.
Ciężko żyje się ze świadomością wzroku Wielkiego Brata wciąż
wbitego w plecy. Ktoś powinien potwierdzć, ktoś powinien zaświadczyć,
że to wszystko prawda. Więc Ktoś Musi to poprzeć -- najlepiej jak
będzie link do blogu albo do katalogu prac na zaliczenie w gimnazjum
(nie pamiętam tylko, czy powinien być przed, czy po -- a ta kolejność
ponoć jest bardzo ważna).

Wszystko zostało opisane, po stokroć skopiowane, wszystko zaindeksowane.
Podobno ludzie przestali ze sobą rozmawiać, bo skoro wszystko da się
wyguglać, to już nie widzą powodu (a ja widzę inne powody tego zjawiska).
Może więc faktycznie lepiej, gdy Skoro Już Muszą, to plotą coś o krowie
Mućce przez drut ze słonka pędzonej, niżby mieli oddawać się nudnym
cytowaniom przez mądre algorytmy podsuniętym? A ja więcej uciechy niż
ze sztucznej inteligencji Google mam z tej naturalnej głupoty. Swojskiej
i przaśniej.

--
Jarek