Re: Grill wegetariański

Data: 2006-07-19 19:42:04
Temat: Re: Grill wegetariański
Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> Mam problem: podpowiedzcie mi jak spędzić miło czas przy grillu nie jedząc
> mięsa. Jeśli ktoś zna proste przepisy na smaczne potrawy... Tylko żeby były
> łatwe w przygotowaniu, bo niezbyt dobrze gotuję... Olga
>

> --
> Valamarth valamarth[at]tlen.pl
> Nie wierz w cuda - polegaj na nich.
Przepisy już były. Teraz czas na płyny. Polecam piwo bezalkoholowe. Drinki bez
wodki. W karty można pograć. Wystarczą puste karteczki. A wieczorny seks można
zastąpić wspólnymi modłami. Tomek
Zawsze zastanawialem się jak można nie jeść mięsa a jednocześnie pochłaniać
białko zwierzęce pod postacią maciupkich organizmow, roztoczy na przyklad. Też
żyją. Łażą, jedzą i kupkają. Mają tatę i mamę. Są wszedzie; w poscieli, chlebie,
owocach. W grilowanym chlebie giną w męczarniach. Okropna śmierć malutkich braci.