Re: Grzybiec - ciekawa potrawa

From: <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Grzybiec - ciekawa potrawa
Date: 9 Apr 2002 10:28:24 +0200

> Witaj!
> Przepis bardzo ciekawy, ale ja mam jedno pytanie:

> razem
> kawałki.
> jednocześnie
> mleka. Po

Grzyby dodaje się do przygotowanej masy. Popełniłem taki sam błąd jak czeski
autor przepisu, który też o tym zapomniał. Informuję dodatkowo, że inne
przepisy dopuszczają takie modyfikacje jak stosowanie grzybów świeżych a także
mrożonych. Przy okazji informuję, że przed mrozeniem kurek i rydzów lepiej je
zblanszować ( obgotować) bo inaczej bedą po rozmrożeniu niedobre. Na stronie o
grzybach Podhala i Orawy zaprezentuję inne receptury "Grzybowca" jak go
nazwała ( trafniej)Krystyna.