Grzybobranie

71. Data: 2015-10-19 20:56:55

Temat: Re: Grzybobranie
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 Oct 2015 20:53:03 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-10-19 20:48, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> A ileż to już kilogramów biedrończanego bobu zużyła pani?

A to on jakiś gieemo, że nie chłonie wody??

72. Data: 2015-10-19 21:00:49

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> A ileż to już kilogramów biedrończanego bobu zużyła pani?

No i znowu dyskusja zeszła na moczenie nocne.

--
Jarek

73. Data: 2015-10-19 21:07:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 Oct 2015 21:00:49 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> No i znowu dyskusja zeszła na moczenie nocne.

Zeszła - z wybijania zebów i podbijania oka. Tyżdobrze.

74. Data: 2015-10-19 21:45:42

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-19 21:00, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> No i znowu dyskusja zeszła na moczenie nocne.

Nienienie, w nocy to ja mam inne robótki.

75. Data: 2015-10-19 22:01:24

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Nienienie, w nocy to ja mam inne robótki.

Oby tylko nie politykę robić.

--
Jarek

76. Data: 2015-10-19 22:09:30

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-19 o 20:41, bbjk pisze:

> Si.

> A w mniejszości?

> Hm, aż tak z nim źle? to może i u mnie tak się skończą te arabskie plany.

A u mnie na targu jeszcze parę dni temu widziałam świeży. Jakiś n-ty
rzut pewnie.

Ewa

77. Data: 2015-10-19 22:21:02

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> A u mnie na targu jeszcze parę dni temu widziałam świeży.
> Jakiś n-ty rzut pewnie.

O wyglądzie wymoczkowatym?

--
Jarek

78. Data: 2015-10-19 22:29:46

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> O wyglądzie wymoczkowatym?

Nie, wyglądał całkiem normalnie i świeżo. Tylko dość drogi był - 12zł za
0,5kg, więc się nie zdecydowałam, jako że wielką fanką nie jestem.

Ewa

79. Data: 2015-10-19 23:39:34

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dwa razy był podany link do sklepu z wyrobem gotowym.

A tak, link był... ale sądzisz że wysyłają do Chicago? ;-)

80. Data: 2015-10-20 00:33:48

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Pszemol napisał:

> A tak, link był... ale sądzisz że wysyłają do Chicago? ;-)

Co szkodzi zapytać?

Jarek

--
Ludzie zejdźcie z drogi bo listonosz jedzie
zamknij gaz, to co, że za granicą wujka masz

Włoski tort makaronowy
Placki ziemniaczane inaczej :-)
Ktoś suszył gruszki?
Walijski słodki chlebek na herbacie i suszonych owocach
o głodzie nowości